Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎04-10-2012
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

  


@Matei a scris:


Salut angelclaw,

 

Un raspuns competent vei primi cu siguranta din partea unui moderator! Vodafone are o echipa de moderatori posesori ai unui IQ de invidiat! Crede-ma ca stiu ce spun.

Atata timp cat de dimineta cineva si-a permis sa-si dea cu parerea, doar pentru....., nelasand posibilitatea unui moderator de a raspunde prompt, s-a considerat probabil ca esti multumit de raspuns!

Nu cred ca e necesar sa te muti la alt provider.

 

Programul moderatorilor se termina la ora 22. Cu siguranta maine dimineata vei gasi un raspuns competent.

Te rog ai rabdare!

 

Stima maxima!

 

 



Hahaha!Bag seama ca am deranjat moderatorii,chipurile am incalcat regulamentul de mi-au sters postarea.Sa va lingusesc  cat de mare aveti IQ-ul si alte marimi din dotare,ca sa nu mai stergeti din postarile mele?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

[ Editat ]

Salut bontelu,

 

Postarea ta nu este prima stearsa pentru nerespectarea regulamentului, iar pentru a clarifica (chiar si public fiind) acest fapt, voi posta exact punctele pe care tu le-ai incalcat chiar si dupa ultimele discutii avute cu echipa de moderatori. 

 

Regulamentul se gaseste in cadrul subiectului Comunitate. Pentru a fi mai simplu, acceseaza: https://forum.vodafone.ro/t5/Despre-comunitate/Termeni-%C8%99i-condi%C8%9Bii/td-p/1.

 

Citim alineatul "Ce va este interzis sa faceti", apoi, cateva randuri mai jos avem "Folosire abuziva" care suna in felul urmator: 

Folosire abuzivă

 

Dacă, în orice moment, vă simțiți amenințați de un alt utilizator al Forumului Vodafone, sau credeți că modul în care aceștia utilizează sau postează mesaje pe Forumul Vodafone constituie o încălcare a acestor Clauze, sau dacă aţi primit un mesaj care vă face să vă simțiți incomfortabil utilizând Forumul, vă rugăm să să ne sesizaţi aceste aspecte. Noi tratăm astfel de lucruri cu seriozitate şi vom face tot ce putem pentru a aborda toate cazurile pe care ni le sesizaţi.

 

Pentru a raporta orice fel de abuz în sensul celor de mai sus, vă rugăm să folosiţi butonul "Contact", situat în partea de sus a Forumului Vodafone.

Constituie folosire abuzivă a Forumului Vodafone şi se sancţionează de către Vodafone prin suspendare temporară sau definitivă a contului dumneavastră de utilizator, următoarele tipuri de conduită  precum, dar nelimitat la postarea unui comentariu care:

•         are potenţialul de a provoca în mod negativ, ataca sau insulta o altă persoană

•         este rasist, sexist, homofob, cu referiri sexuale explicite, abuziv sau neconform din oricare alt punct de vedere cu viziunea Vodafone România

•         este scris într-un limbaj licenţios sau orice alt tip de limbaj care poate jigni

•         încalcă regulile de conduită legală sau încurajează încălcarea legii. Sunt incluse şi încălcarea drepturilor de autor, defăimarea şi nerespectarea instituţiilor legii şi/sau publice.

•         face reclamă unor produse sau servicii, care au ca scop profitul sau ale unui competitor

•         este făcut în numele altei persoane, fără acordul acesteia

•         în mod repetat postează acelaşi mesaj sau mesaje similare ( "spam")

•         nu are legatură cu tema de discuţie

•         include date de contact, de exemplu numere de telefon, adrese de e-mail sau poştale

•         este scris în altă limbă decât limba română

•         conţine link-uri către alte site-uri care încalcă politica Vodafone România

•         descrie sau încurajează activităţi care pot pune în pericol siguranţa sau integritatea fizică a altor persoane

 


Ultima postare a incalcat primele trei puncte. De aceea, aceasta a fost stearsa si ne-am rezumat la a trimite un nou avertisment. 

 

Sunt sigur ca nu este deloc complicat sa tinem cont de acest aspecte. O comunitate online nu are rolul de a crea conflicte si neplaceri, ci de a purta discutii in totalitate civilizate. 

 

O zi buna,

Claudiu

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎04-10-2012
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

Ciudat domnul moderator Claudiu ca la intrebarile ridicate pe acest forum,nu ati fost prezent,dar la sters postari sunteti primul.Eu nu va cunosc.Ma cunoasteti de undeva?Sau e pura intamplare?

Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-04-2013
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

[ Editat ]

Buna ziua,

 

Observ o ciocnire de orgolii intre domnul moderator de la Vodafone si clientul Vodafone care a cerut lamuriri cu privire la accesul VoIP prin serviciul de internet si date activat pe cartela Vodafone.

 

Nu voi intra in aceasta polemica, raspunzand strict pe tema din subiectul acestei discutii, in eventualitatea in care viitori posibili clienti Vodafone doresc sa fie informati corect inainte sa se aboneze sau sa achizitioneze cartele Vodafone.

 

Prin urmare:

 

1. Accesul VoIP prin cartela este filtrat doar la Vodafone (la celelalte doua retele concurente de telefonie mobila fiind total nerestrictionat). Acest lucru inseamna acces interzis pe voce si video la Skype, BBM Video (am probat prin BB Z10 care nu mai are nevoie de abonament special de date BIS), Viber, Yahoo Messenger sau la iCall, Tango (daca ai iPhone), etc.


Rezumand, apelurile video si apelurile voce de pe orice aplicatii care folosesc doar traficul de date internet sunt blocate cu ajutorul tehnologiei DPI  (Deep Packet Inspection) prin care se pot filtra porturi.

 

2. Chiar daca va abonati la servicii de internet pe telefonul mobil prin Vodafone, accesul VoIP va fi in continuare restrictionat.

Pentru a fi disponibil, pe langa pachetul de servicii de internet si date pe care il veti avea inclus in abonament sau/si activat printr-o extraoptiune, va trebui sa achizitionati inca o extraoptiune care se numeste Premium si care costa 3,13 /luna. Prin aceasta noua extraoptiune se deblocheaza toate aceste porturi de acces VoIP.

Cu alte cuvinte, va costa bani in plus spre deosebire de concurenta (Orange si Cosmote) unde nu exista niciun fel de limitare la abonamnetele si extraoptiunile de internet si date in ce priveste utilizarea VoIP prin Skype, Viber, tango, BBM video, FaceFlow, iCall, Yahoo Messenger, etc.

 

Rezumand, daca va abonati la Vodafone pentru internet folosit fara restrictii va trebui sa mai platiti si extraoptiunea Premium de 3,13 euro/luna in plus ca sa aveti acces liber prin VoIP si nici atunci nu garantez ca cei de la Vodafone vor inceta sa se foloseasca de tehnologia DPI  (Deep Packet Inspection) ca sa va supravegheze traficul de date.

 

La final voi da un exemplu:

 

Abonamentul RED VODAFONE - 29 euro/luna - convorbiri nelimitate in orice retea nationala, sms-uri nelimitate in orice retea nationala, 500MB trafic de internet si date/luna + 3,13 euro/luna acces liber VoIP = 32,13 euro/luna

 

Daca il comparam cu un abonament similar de 31/luna de la concurenta, care ofera si mai mult trafic de date chiar daca nu si sms-uri nationale, observam ca, in realitate, costurile la Vodafone sunt mai mari, reclama Vodafone fiind, in consecinta, mincinoasa.

 

Concluzionand, 3,13 euro/luna pentru un serviciu inventat de Vodafone, prin care de fapt nu se ofera nimic in plus in ce priveste efortul tehnologic din partea companiei, nu merita.

 

Orange si Cosmote ofera acces VoIP fara restrictii in orice moment al zilei. La fel toate marile retele de telefonie mobila din Occident, fie ca vorbim de Europa de Vest sau America.

 

Poate de aceea Vodafone UK si Vodafone Germania pierd teren vazand cu ochii, Vodafone cazand la statutul de retea de telefonie mobila mijlocie ca numar de utilizatori la nivelul intregii Europe.

Probabil acelasi lucru se va intampla cu ei si in Romania. Deoacamdata sunt pe locul 2, dar se apropie vertiginos de locul 3, unul din motive fiind accesul restrictionat VoIP

 

Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri.

 

 

 

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

Abonamentele Red au acces VoIP gratuit.

Vodafone
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-04-2013
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

[ Editat ]

Buna ziua,

 

Tocmai ma aflu in mijlocul unei negocieri cu Vodafone pentru prelungirea celor doua abonamente pe care le detin, la care nu mai am obligativitate contractuala deja de 3 ani. Pentru unul dintre numere doresc un abonament RED.

Pentru ambele am cerut acces VoIP nerestrictionat, restul detaliilor nedorind sa le fac publice, fiind inca o discutie privata intre mine si Vodafone.

In schimb voi face public raspunsul in scris al doamnei de la Vodafone, la cererea mea de a avea VoIP nerestrictionat pe ambele abonamente, reamintind ca unul dintre abonamentele cerute este un abonament RED:

 

Buna seara,

 

  Va pot oferi abonamentele in formula pe care o doriti mai putin optiunea VoIP.

 

Multumesc,

Cristina N

Prin urmare, inteleg ca si pentru RED accesul VoIP-ul este restrictionat. Cu alte cuvinte, unui din doi dezinformeaza, dumneavoastra sau d-na Cristina Nita. Daca doamna dezinformeaza, atunci acest lucru reprezinta o tentativa de negociere prin manipulare cu care nu pot fi de acord si, ca urmare, doresc sa renegociez abonamentele cu un superior ierarhic al doamnei Nita, din cadrul Vodafone. Daca dumneavoastra dezinformati, nu cred ca este o maniera de a va atrage sau de a va pastra clientii de buna credinta si buni platnici in retea, pentru ca adevarul in cele din urma se afla si vorba circula mai repede decat gandul.

 

Multumesc.

 

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

[ Editat ]

   Salut!

 

 Pe data de 12.04.2013 au fost lansate abonamentele Red(Consumer si Business).Abonamentele Red Consumer(pentru persoane fizice) nu aveau acces VoIP inclus gratuit .

   O saptamana mai tarziu(19.04.2013) s-a oferit accesul VoIP GRATUIT si pentru acestea.

  Ma gandesc ca emailul trimis de doamna/domnisoara Cristina N a fost  anterior datei de 19.04.2013,caz in care informarea a fost corecta.La momentul acela nu se oferea acces VoIP gratuit,pentru abonametele RED  persoane fizice.

 

  Pentru confirmarea accesului VoIP,acceseaza  aici.  In partea de jos a paginii,vei gasi meniul info "Informatii complete"  cu textul:

"Abonamentele RED permit efectuarea de apeluri telefonice pe internet (VoIP)."

 

  Ionut


Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

Revin cu o clarificare. Abonamentele RED pentru persoane fizice au acces VoIP inclus, de la lansarea lor din 12 aprilie. Nu era insa clarificata aceasta informatie in comunicatul oficial si raspunsul l-am primit la o saptamana, postandu-l in topicul aferent https://forum.vodafone.ro/t5/Internet/Abonamente-si-optiuni-internet-pe-mobil-cu-acces-VoIP-inclus/m...

 

Multumesc,
Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎27-01-2015
0

Re: Filtrari la cartela prepaid pentru Skype si Viber

poti accesa VOIP prin VPN, este complet gratuit, cont gratuit pe hide.me si ai 2gb trafic lunar