Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0
Soluţie acceptată

Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

Ne puteti informa si pe noi (stiti, viitorii vostri FOSTI clienti) despre modificariile operate in centrala?

 

Nu de alta dar poate nu ne prinde intr-un moment in care chiar avem nevoie de internetul mobil si aflam ca acesta nu merge din cauza modificariilor operate de renumitii operatori-tehnicieni Vodafone...

 

Asta este diferenta intre o retea in care poti avea incredere, care te informeaza in prealabil   si    Vodafone. 

Probabil era foarte scump un amarat de sMs - care oricum era planificat pentru o reclama nesolicitata.

 

Macar pana se termina acest an (2013 - pentru a intelege clar) poate actualizati si voi setariile pentru internet pe telefonul mobil de pe site-ul dvs: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/telefoane-si-echipamente/setari-generale/acces-internet/v...

 

Acestea fiind zise, nu pot decat sa observ ca va intreptati vertiginos spre locul 3 la clienti si de ce nu, cu ajutorul tehnicieniilor VDF, pe locurile urmatoare 4, 5...

 

Desigur cu acesta modificare ati mai stricat si altceva. Pana nu am sunat de 3 ori la super-operatorii VDF si nu am cerut sa mi se reseteze din centrala nimic nu a functionat. Macar tehnicienii sunt convinsi ca problema nu e de la ei - chiar si atunci cand acest lucru este cert. Da vrei sa iti merga serviciile pe care oricum le platesti trebuie sa insisti, trebuie sa te cobori la nivelul de gandire al operatoriilor/tehncienilor VDF si sa faci tot ce iti sta in putinta sa-i convingi sa faca resetearea din centrala (chiar daca "cu siguranta nu este de la noi problema"). 

 

@celor care mai au probleme cu serviciile VDF:

Va doresc nervi de otel si rabdare, multa rabdare. Ei sunt mai speciali si trebuie sa-i intelegeti.

 

RIP Vodafone! 

 

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

 Salutare!

 

  Pe forum,moderatorii au informat cu privire la unificarea APN-urilor ...

"Aceasta unificare de APN-uri s-a produs pentru 3 servicii importante:

 

  1. Serviciul de internet dispoibil pentru cartelele preplatite de voce;
  2. Serviciul de date disponibil prin intermediul cartelelor preplatite de date;
  3. Serviciul de mms pentru utilizatorii cartelelor preplatite."

  Paul,aici.

 

  "Cartelele SIM preplatite, care au fost activate dupa 1 noiembrie vor folosi numai APN-ul unic, internet.vodafone.ro, respectiv live.vodafone.com. Pentru cele activate pana la data respectiva, care folosesc APN-urile vechi, se vor aloca treptat APN-urile unice, ele putand sa se conecteze fie prin APN-ul specific cartelelor sau prin APN-ul nou, ulterior urmand sa se renunte la cel vechi si sa ramana unul singur.

 

Multumesc,

Paul"

 

Paul,aici.

 

 


Vodafone
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

Si cine crezi ca citeste acest forum zilnic (desigur in afara de tine)?

Crezi ca alte lucruri mai importante nu am de facut? Era chiar asa de greu sa trimita un mesaj?

 

Vad ca niciun moderator nu s-a deranjat cu un raspuns la intrebariile mele. 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

Hei!

 

   Avem lucruri importante de facut,dar ne facem timp sa si informam.  Emoticon fericit

 

   Ionut


Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

[ Editat ]

Salut @LV_23!

 


@LV_23 a scris:

 

Vad ca niciun moderator nu s-a deranjat cu un raspuns la intrebariile mele. 


 

Am considerat(noi, moderatorii) ca raspunsul dat de Ionut mai sus este unul complet, iar informatiile sunt valide si in prezent.  In acest context nu ar mai fi fost nevoie si de interventia noastra.

 

Toate cele bune!

Tudor

Vodafone
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

Aceeasi problema la revenirea in tara.

 

PUR SI SIMPLU NU MERGE internetul mobil.

Acum am si setarile cele noi. Tot nu merge. 

Daca prima data sa zicem ca aveati motive de care sa va agatati ca nu v-ati facut bine treaba, acum chiar nu mai vad niciun motiv rezonabil de ce nu merge. Este aceeasi cartela, acelasi numar, acelasi telefon.

Nu am avut nicio problema in nicio tara din Europa cu exceptia retelei propii.

 

Oare de fiecare data cand ma intorc in tara trebuie sa anunt super tehnicienii VDF ca sa reseteze in centrala?

 

 

Asta e bataie de joc. 

Am un serviciu pe care DIN NOU nu il pot folosi din cauza Vodafone.

Fiind duminica seara nu am putut contacta pe nimeni de la *222 sa reseteze din centrala.

 

Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012
0

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

Buna LV_23

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon si il voi verifica. Dupa ce ai receptionat setarile noi, ai facut inchidere si redeschidere de telefon?

 

Multumesc, 
Cristina

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg

Highlighted
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

S-a rezolvat dupa inca 2 ore azi... si 2 consultanti.

Primul consultant dupa ce i-am spus ca am setariile corecte nu m-a crezut pe cuvant si le-am verificat impreuna. Desi i-am spus ca am resetat telefonul de mai multe ori fara niciun rezultat i-am facut si acesta placere. Dupa 5 minute m-a sunat increzator. Desigur ca nu a functionat. A mai facut verificari - toate pareau sa fie corecte atat la el cat si pe telefonul meu. Ultimile cuvinte de la el (gandindu-se cu voce tare) "de ce nu are conexiune de date totusi" dupa care probabil modificand ceva in centrala mi-a blocat pentru scurt timp toate apelurile telefonice pierzand astfel legatura telefonica. Am asteptat in zadar mai bine de o ora sa ma sune... eventual cu o solutie. Nu a mai facut-o.

Desigur ca am mai sunat incaodata eu la relatii clienti si am mai asteptat cateva minute pana sa ma ia in primire al 2-lea consultant cu care am repetat o parte din pasii de mai sus fara niciun succes: verificare APN, conexiune date activata, resetare telefon. Rezultatul evindent acelasi - conexiune inexistenta.
Ulterior a venit si solutia: APN - reset to default.
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

Poate de la o luna de la informarea initiala (vezi primul mesaj de aici) o sa modificati totusi acesta informatie gresita de pe site-ul dvs: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/telefoane-si-echipamente/setari-generale/acces-internet/v...
Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012

Re: Ne informati si pe noi de schimbariile setariilor de internet?

[ Editat ]

Buna LV_23

 

Setarile pentru telefoane o poti gasi accesand site-ul nostru, adresa : https://www.vodafone.ro/setari-telefoane/ .

 

Adresa oferita de tine duce la o pagina de pe vechiul site, care nu mai contine informatii de actualitate. Pagina inca mai apare indexata de motoarele de cautare.

 

Ma bucur ca acum este totul in regula si te poti conecta la internet.

Multumesc, 
Cristina

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg