Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎26-12-2015
0
Soluţie acceptată

Nemultumiri legate de calitatea serviciilor

[ Editat ]

Inainte de toate as vrea sa mentionez ce tip de contract am cu voi.

In contract la paragraful "Plan tarifar Vodafone:"scrie asa : Abonament Vodafone WiFi Acasa 15-14.52 EUR/luna cu TVA inclus. Trafic inclus lunar 100 GB de internet  , restul e redutant .

 

Prima nemultumire este legata de Captcha .cloudfare care apare la aproape orice site il accesez.

Vizualizati acest topic :

https://forum.vodafone.ro/t5/Internet/Captcha-cloudflare-com-Update-2-Doar-unele-adrese-IP-banate/td...

 

As  mai avea ceva de adaugat , anume faptul ca e inutil sa alcatuiesc o lista cu site-urile care sunt trecute prin filtrul de securitate , cifra ar fi de ordinul sutelor . Luati in considerare faptul ca nu putem completa acel captcha . De fiecare data cand oferim raspunsul corect site-ul isi da un fel de reimprospatare si o luam de capat,generandu-se un nou test si o tine pe aceeasi nota pana nu mai ramane nimic de completat si apare o eroare care intr-un final tot nu ne lasa sa accesam site-ul cu pricina.

 

A doua nelamurire este in legatura cu faptul ca nu mai pot descarca cu torrentul .

Tinand cont de faptul ca am internet limitat , aleg sa descarc doar noaptea atunci cand internetul este nelimitat .

Initial cand am incheiat acest contract am putut descarca fara probleme pana acum 2 zile . De doua zile incoace nu mai pot descarca nimic.  Sunt utilizator pe site-ul filelist.ro , nu pot sa descarc absolut niciun material de la ei, descarcarea nu imi porneste .

In status la torrent imi apare o eroare : Https error 403 . Am cautat pe site la intrebari puse frecvent sub sectiunea de ce nu porneste descarcarea si pentru fiecare tip de eroare exista o explicatie si rezolvare .

La Https error 403 spune asa :

 

3. HTTP 403 ERROR - Din pacate, aceasta problema nu tine de Filelist. Ea apare doar la utilizatorii de  internet de la Vodafone. Singura solutie este sa sunati la Vodafone, si sa vorbiti cu ei.

 

 

Vreau sa stiu , mi-a fost blocat accesul la torente in mod deliberat sau am fost blocat in mod automat de catre sistem ?

Deasemenea as vrea sa stiu pe cine ar trebui sa contactez pentru asta .

Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎11-02-2015
0

Re: Nemultumiri legate de calitatea serviciilor

Si eu am avut probleme cu torentul dar dupa un test pe http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/index.html aveam ip in lista neagra pentru un anumit spam sau ceva de genul. am facut o cerere pentru a-mi scoate ip-ul din lista neagra si a revenit totul la normal.Bineinteles ca poti verifica daca ai programul torent la exceptii in Windows Firewall. Portul pentru torent este 6881-6889.(p.s ;Nu lucrez la Vodafone,spun doar ce am patit eu)

Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎11-02-2015
0

Re: Nemultumiri legate de calitatea serviciilor

Am uitat sa iti spun ca vei mai intalni probleme de genul in timp... eu momentan ma tot chinui sa am un trafic stabil chear daca semnalul este bun.. netul se blocheaza frecvent.(problema de cand am abonamentul) .

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-02-2012
0

Re: Nemultumiri legate de calitatea serviciilor

HTTP 403 ERROR -idem mi-au disparut din telefon 21 de euro si cand am accesat my vodafon la fel imi apare si nu pot sa vad unde s-au dus euro,