Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎12-09-2015
0

Probleme conectare 4G

In speranta ca poate vede cineva si se gaseste solutie, copiez aici ce am scris si pe alt forum in aria specifica vodafone.

 

 

Ce trebuie sa faca un muritor de rand ca sa activeze 4G Prepay la voi? Detaliez....

Ieri 10.09 ma prezint in sediul Vodafone din Mall Baneasa pentru a-mi schimba sim-ul Prepay 3g in unul Prepay 4g....Mboon, imi iau bon, astept frumos la coada....dupa ceva timp imi vine randul si ma indrept spre ghiseu. Dureaza mai putin de 2 min, imi aduce noul sim si il probez. Isi i-a semnal ok, doar ca nu vrea nici chip sa intre pe LTE. Dau 2-3 restarturi, nimic....Tipul de la ghiseu hotaraste sa schimbe sim-ul iar, zic ok. Probez cu al doilea sim....acelasi lucru ca si cu primul. Imi spune ca numarul. trebuie provizionat (mail catre tehnic-ul lor...blabla) si ca pana seara va functiona. Bineinteles ca nu a functionat, drept urmare am sunat in Call Center-ul Vodafone azi, unde mi s-a spus ca seria noua de sim care mi s-a alocat este pentru abonament si nu prepay si ca sa merg in magazin sa le spun sa imi dea sim cu serie pt. Prepay. Zic ok, am profitat de ziua libera desi e o vreme de tot rahatul afara....in fine. Ajung in magazin, ii comunic altui tip ce mi s-a spus din call center, asta imi schimba sim-ul si ma asigura ca este cu serie de prepay. Zic ok , probez dar la fel nu merge....la care el imi spune sa sun la asistenta internet *777 sa se faca provizionare . Intre timp ma duc sa-mi iau ceva de mancare si sun la *777. Raspunde o doamna.....ii povestesc ce am scris mai sus, verifica nu stiu ce **bleep** pe acolo si imi spune ca este o problema cu numarul meu pe 4g si ca ma suna cand are mai multe informatii. Trece cam o ora , deja eram in masina in drum spre casa. Imi spune ca sa revin in magazin ca seria sim-ului este de abonament si nu prepay ))....ii spun "glumiti nu? ...tocmai ce am plecat din magazin si le-am spus de chestia asta si m-au asigurat ca este de prepay. Eu pe cine sa mai cred? Chiar nu am disponibilitate de du-te vino, nu sunt minge de ping pong intre magazin si call center" Ma asigura ca asta e problema si ca imi trimite prin sms cum trebuie sa fie seria ca sa o arat in magazin. Zic doamna sunt convins ca ma duc degeaba, deja am trecut prin aceasta poveste cu seriile curului. Dar nah am zis hai, nu ardea nimic si eram oarecum amuzat de toata povestea. In fine ajung in magazin, iau alt bon de asteptare, nu stiu cum se face ca ajung la acelasi tip ca si mai devreme )...ii arat sms-ul de la vodafone, imi spune ca nu are seria aia in magazn, dar ca seria pe care o are sim-ul meu e pt. Prepay. Intre timp a vorbit cu cineva de la tehnic pe un fel de mesagerie de-a lor, mi-a schimbat alt sim cu alta serie....concluzia???? NU merge ))...
M-am lasat pagubas si am plecat agale spre casa.


Asa ca revin cu intrebarea draga Vodafone...aveti departament de IT/Tehnic/Provozionare/etc care se poate ocupa de aceasta problema? Sunt foarte curios de raspuns!

 

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Probleme conectare 4G

Salutare!

Iti multumim pentru mesaj, avem de ieri la orele 17 confirmarea ca "S-a rezolvat. Am 4g! Mersi."
Cum e pe 4G, ce viteze obtii? Sa ai grija insa si cu testele, se pot consuma chiar si mai mult de 100 MB la un singur test de 40 de secunde.

Tudor

Vodafone
Highlighted
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎11-12-2012
0

Re: Probleme conectare 4G

Mi-a fost schimbata si mie cartela prepay cu conexiune 3g intr-una 4g insa imi apare tot 3G

Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Probleme conectare 4G

Salut, abhramovici!

Este posibil ca numarul tau sa nu fie configurat pentru acces pe 4G. Ca sa te putem ajuta, am rugamintea sa ne apelezi la numarul *777 sau prin canalul de chat disponibil in aplicatie.

Multumesc,
Ana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎22-03-2012
0

Re: Probleme conectare 4G

Buna seara, am si eu o problema in legatura cu accesul la 4G: acum cateva saptamani SIM-ul a fost schimbat cu unul nou(trecerea la un micro SIM) insa nu am acces la 4G. Din cate am inteles, acum toata lumea are acces la 4G, fara a mai fi nevoie de abonament special sau de o extraoptiune pentru asa ceva. Telefonul nu este de vina, deoarece am avut acces la 4G cu un alt SIM. Ce pot face?

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme conectare 4G

Salut, steryman! Ai reusit sa rezolvi intre timp? Ne pare rau ca iti raspundem abia acum. Mai trebuiesc provizionati cativa parametri in sistemele interne dupa inlocuirea de sim si ar trebui sa functioneze. Poti apela pentru aceasta la *777 ori sa ne scrii pe chat din aplicatia mobila MyVodafone.

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎25-11-2018
0

Re: Probleme conectare 4G

Sal de ce nu imi merge serviciul 4g....va rog sami trimiteți setările pt internet
Moderator
Postări: 70
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: Probleme conectare 4G

Buna,

 

Iti lasam mai jos setarile de conectare, acestea nu pot fi si trimise automat, insa sunt foarte usor de urmat.

Meniu-Setari-Mai multe-Retele mobile-Nume puncte de acces-apesi pe tasta de meniu sau cele 3 puncte din dreapta sus-Apn nou:

Nume: internet
Apn: live.vodafone.com
Nume utiliator: live
Parola: vodafone
Tip apn: default

Restul campurilor raman asa cum sunt, apesi pe cele 3 puncte si selectezi Salvare. Activezi acest punct de acces -apesi pe bulina din dreapta.

Pornesti datele mobile si dezactivezi conexiunea Wifi.

 

Pentru a verifica daca reteaua 4 G este activata te rugam sa selectezi Setari - Mai multe - Retele mobile - Tip retea/Mod Retea - 2G/3G/4G.

 

Dupa ce faci aceste verificari avem rugamintea sa faci o inchidere si o repornire a telefonului.

 

Sa ne spui daca functioneaza!

 

Florin