Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 43
Înregistrat: ‎06-08-2012
0
Soluţie acceptată

Setari internet si MMS cartela VF pentru Windows Mobile 6.1 (Samsung SGH i900 Omnia)

Salutare tuturor!

 

Recent am trecut de la abonament la cartela prepaid. Am incercat sa descarc setarile automate pentru internet si pentru MMS dar din pacate nu functioneaza, telefonul mi-a dat un mesaj ca setarile primite nu pot fi aplicate. Acelasi lucru mi s-a intamplat si acum cativa ani cand am facut setarile (pe cand aveam abonament), asa ca am apelat la sectiunea "setari manuale" si am urmat instructiunile de acolo.

 

Am cautat si acum modelul meu de telefon in lista de pe site, dar nu l-am gasit (probabil ca este prea vechi).

 

Ma poate ajuta cineva cu o procedura detaliata pas cu pas, atat pentru internet, cat si pentru MMS?

 

Multumesc!

Keep your smile on!
Membru cu acte în regulă
Postări: 281
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Setari internet si MMS cartela VF pentru Windows Mobile 6.1 (Samsung SGH i900 Omnia)

Buna manu_cyb,

 

Lasa-mi, te rog, prin mesaj privat numarul de telefon si te voi ajuta cu setarile necesare.

Multumesc,
Raluca
Membru cu acte în regulă
Postări: 281
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Setari internet si MMS cartela VF pentru Windows Mobile 6.1 (Samsung SGH i900 Omnia)

[ Editat ]

Salutare, 

 

Setarile necesare pentru Internet si MMS sunt urmatoarele:


Internet.JPG

 

mms.JPG

Multumesc,
Raluca
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Setari internet si MMS cartela VF pentru Windows Mobile 6.1 (Samsung SGH i900 Omnia)

am si eu un htc touch hd cu windows 6.1, am facut configurarea setarilor pt internet si nu imi merge 

Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012
0

Re: Setari internet si MMS cartela VF pentru Windows Mobile 6.1 (Samsung SGH i900 Omnia)

Buna @Georgiann1

 


@Georgiann1 a scris:

am si eu un htc touch hd cu windows 6.1, am facut configurarea setarilor pt internet si nu imi merge 





Te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a verifica daca este totul in regula la noi.

Configurarea a fost intocmai cu detaliile oferite mai jos de  colega mea Raluca? Conexiunea la internet functioneaza?

 


Multumesc, 
Cristina

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎28-02-2013
0

salut

am facut si eu toate setarile respective dar nu imi merge internetl,am un acer e-101 cu windows 6.5

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: salut

Salut RusAndrei!

 

Verifica setarile de mai jos pentru telefonul tau:

 

acer-be-touch-e101.jpg

Menu – Settings – Wireless&networks – Mobile Networks – Access Point Names – Apasam Menu – New APN

  • Name: VF Internet pe Mobil
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Nu completam
  • Port 8080
  • Username: live
  • Password: vodafone
  • Server: Nu completam
  • MMSC: Nu completam
  • MMS Proxy: Nu completam
  • MMS Port: Nu completam
  • MMS Protocol: Nu completam
  • MCC: 226
  • MNC: 01
  • APN type: internet

Apasam Menu – Save

Menu – Settings – Battery and data manager – Data delivery si bifam Data enabled

 

Daca nu vei fi reusit, imi poti trimite un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a face mai multe verificari.

 

Multumesc,
Tudor.

 

Vodafone
Membru
Postări: 43
Înregistrat: ‎06-08-2012
0

Re: salut

[ Editat ]

Mi-am dezactivat optiunea "Sesiune Internet pe mobil", aparea ca ma costa 1 Euro sau asa ceva daca nu ma insel. Eu folosesc traficul de internet inclus in optiune, asa ca n-as fi vrut sa platesc suplimentar. Insa de atunci nu-mi mai merge internetul, desi n-am schimbat nimic in setari.

In "serviciile mele" apare:

 

Denumire Cost Contor Data activare Data expirare Cost reînnoire Reînnoiri rămase

       

[New] MMS

0.00 € 

Activ de la: 28/11/2012

 0.00 €-

[New] Vodafone Live!

0.00 € 

Activ de la: 28/11/2012

 0.00 €-

 

 

 

Care poate fi problema? Multumesc!

Keep your smile on!
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: salut

Salut manu_cyb!


Optiunea in cauza provizioneaza si accesul la APN-ul de live.vodafone.com in centrala. Dezactivand-o, acesta a fost retras. Ramane sa te ajutam cu acordarea lui si pentru ca ai deja optiune de internet pe cont, nu o vom reactiva si pe cea de dinainte. In consecinta, am nevoie de numarul tau de telefon, pe care il poti trimite printr-un mesaj privat aici.

Multumesc,
Tudor 

Vodafone
Highlighted
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: salut

Salut manu_cyb!

 

Pana in acel moment, aveai in centrala amandoua APN-uri live.vodafone.com si live.pre.vodafone.com. Odata cu dezactivarea acelei optiuni, s-a retras vechiul APN live.pre.vodafone.com pentru ca s-a dorit unificarea lor de cateva luni incoace.

Asta inseamna ca indiferent de modelul de telefon pe care il vei folosi, de acum vei avea nevoie de setari pentru APN live.vodafone.com.

 

Ti-am dat mai multe indicatii in mesajul privat trimis.

Tudor

Vodafone