Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Viber la Vodafone - lamurire

In primul rand imi cer scuze daca postez unde nu trebuie.

 

Am fost putin uimit sa aflu ca Viber-ul nu functioneaza cum trebuie pe Vodafone, habar nu aveam. Totusi, din ce citesc peste tot, ar trebui sa fie problema doar la sunat, nu si la mesaje. Eu nu reusesc sa folosesc Viber-ul deloc, imi spune ca nu sunt conectat, daca sunt pe date mobile.

 

Tin Vodafone-ul pentru abonamentul pe care-l am, de care sunt foarte multumit, dar asta ma deranjeaza tare. Repet, apelurile ca apelurile, dar si mesajele? Nu cred ca e VOIP la mesaje.

 

Am vazut nenumarate plangeri, ca se merge la OPC, ca nu e specificat in contract... pot ajunge pana acolo pentru a se incheia contractul fara plati aditionale si sa raman la Orange. Am dual-sim, dar Orange-ul il tin mai mult sa fiu sunat si il incarc rar, tocmai pentru a profita de abonamentul de aici.

 

Ce solutie am sa pot folosi mesajele in Viber?

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012

Re: Viber la Vodafone - lamurire

Salut, irradu!

 

Pentru a folosi aplicatia Viber, este necesar sa ai activ serviciul VoIP pe numarul de telefon. In cazul in care nu beneficiezi de un abonament care include acest serviciu, poti opta pentru instalarea suplimentara a acestuia, pentru o taxa lunara de 3,13 EURO cu TVA inclus.

 

In cazul in care te decizi sa activezi serviciul VoIP, te rog sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator, prin serviciul Chat online.

 

Chat online.JPG

Multumesc,
Adrian
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎15-09-2014
0

Re: Viber la Vodafone - lamurire

Buna ziua,

 

Mie mi se pare ca voi sunteti abuzivi. De ce nu ziceti asta la oamenii care trec la voi?

Daca stiam ca faceti din astea, nu treceam la voi. Cum adica sa puneti voi limitari ce face userul cu datele pe care le plateste?

 

Sunt extrem de dezamagit de Vodafone si imi pare rau ca am semnat pe 2 ani cu voi.

 

O zi buna,

Horatiu Graur

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Viber la Vodafone - lamurire

Salut, hgraur!

 

Informatii cu privire la accesul VoIP este mentionat in "Termeni şi condiţii generale pentru persoane fizice", punctul 18.5 si se aplica tuturor contractelor pentru persoane fizice.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-02-2012
0

Re: Viber la Vodafone - lamurire

[ Editat ]

Salut,

 

Si eu sunt in aceasi situatie, la prelungirea unui contract (un upgrade de abonament de la 3 - Start , vechi de 10 ani, la 13 euro pe luna - Smart 13), am constatat ca serviciile voip, cum le spun ei foarte elegant, sunt blocate. La telefon am incheiat aceasta prelungire de abonament si nu mi s-a spus nimic despre aceasta restrictie si nici in actul aditional nu se face nici o referire, se face decat o trimitere la TCG - persoane fizice care poate fi descarcat de pe net sau printat la cerere, evident se bazeaza ca nimeni nu o sa stea sa sape dupa informatii in acel pdf de 41 de pagini https://www.vodafone.ro/libs/documents/digital_asset/vod005540.pdf  (pct 18.5) link pe care l-am gasit cautand pe net despre erorile de conectare pe viber folosind 3g-ul .Acolo scrie clar ca trebuie sa activezi o extraoptiune "Internet Premium" pentru a putea beneficia de servicii voip ca si Skype, Yahoo voice..), dar credeti-ma ...si voi ma credeti..., nici un pamantean zdravan la cap  nu o sa stea sa caute clauze legate de cenzura serviciilor voip cum le spuneti voi. +1 aici pentru voi

 

Nu am de gand sa sun la relatii cu clientii sau sa imi pierd timpul cu vizite la vreun magazin VF pentru ca mi-e clar dupa 20 de ani de tepe marca vf ce mi se va spune. O sa fiu tras de urechi ca nu am citit toate clauzele procedurile si cine stie ce linkuri de pe site-ul vodafone, o sa fiu incurajat sa imi activez o extraoptiune de inca 3-4 euro pe luna toate astea ca sa pot beneficia de internetul pe mobil pe care deja il platesc, de 4 ori mai mult decat o faceam inainte, iar o reziliere iese din discutie pentru ca tot pe mine ma va arde la buzunar. In concluzie sansele mele de a scapa de cenzura voastra sunt limitate de situatia mea financiara care clar nu-mi permite sa scap de capcanele voastre decat asteptand sa treaca 2 ani.

 

Dragi angajati vf cu putere de decizie si aici nu ma refer la cei care raspundeti pe forum robotic si faceti trimiteri la niste pdfuri f bine ascunse pe care nici voi nu cred ca le-ati citit vreodata, nu va doresc decat sa fiti in aceasi situatie in cea mai grea situatie din viata voastra. Sa trebuiasca sa cititi cele mai multe pdfuri din viata voastra si sa trebuiasca sa dezlegati cele mai mari enigme incuiate in contracte care va vor tine legati de n enititati pentru multi ani de zile !

 

Convorbiri placute pe voip ! sunt sigur ca voi aveti aceasta extraoptiune activata !

 

 

P.S. O sa o fac si eu cu o intarziere de doar 14ms folosind un VPN pentru ca chici ce..ati lasat necenzurat google.ro Emoticon trist +1 aici pentru mine

 

Si va mai dau un sfat, numiti  acest serviciu VODANET si nu Internet... ca sa stie toti fraierii pe care ii mintiti despre ce e vorba, sa isi puna un semn de intrebare macar si sa le dati sansa sa ajunga la libraria voastra de PDF-uri obscure care va dau dreptul sa cenzurati aplicatii.

 

Adrian_n in cazul in care te decizi sa te declari spalat pe creier total si sa incurajezi clientii sa isi activeze extraoptiuni pentru folosirea internetului pe mobil iti recomand un sejur la Spitalul Obreja la sectia Neurologie dar neaparat sa ai activata optiunea de RMN Premium pentru ca ghici ce...nu este inclusa in pachetul standard !

 

Hrebenciucilor !

Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎05-12-2013
0

Re: Viber la Vodafone - lamurire

@ mihai060380 : am ras cu pofta la mesajul tau , si da, subscriu la tot ce ai zis . Moderatorii de pe forum-ul asta parca sunt roboti , spalati pe creier...orice intrebare ai , te trimit cu telefonul in service , de multe ori nici nu cred ca citesc atent ce problema reclama user-ul respectiv. orice thread nou deschis => go to service !

Referitor la subiectul thread-ului , de o saptamana am aceeasi problema cu Viber-ul , eu fiind pe prepay, dar pana acum a mers fara nici o problema...dintr-o data nu a vrut sa mai faca call over mobile data , nici macar nu pot sa activez contul dupa ce reinstalez aplicatia ( merge doar pe wireless , pe HSPA imi zice sa verific conexiunea la internet , desi e activa si merg datele ).... e dubios ca pana acum a mers...
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012

Re: Viber la Vodafone - lamurire

Salut, SebastianMarius!

 

In cazul in care un client intampina probleme tehnice cu telefonul, care nu pot fi reparate printr-o resetare a acestuia la setarile din fabrica, moderatorii forumului nu au posibilitatea de a efectua o expertiza tehnica de la distanta.

 

Prin urmare, este recomandata predarea telefonului intr-un magazin Vodafone, unde colegii de acolo il vor trimite intr-un service autorizat, care se ocupa cu identificarea problemei printr-o expertiza tehnica, iar ulterior remedierea defectelor.

 

Cu privire la cel de-al doilea paragraf, ti-am oferit raspunsul aici.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-12-2013
0

Re: Viber la Vodafone - lamurire

CAND MI-AM FACUT ABONAMENTUL CU INTERNET INCLUS NIMENI NU MI-A SSPUS CA AM  RESTRICTIONARI  LA FOOSIREA NETULUI CEEA CE ESTE O  INSELATORIE  PT CA MI S-A SPUS CA AM 300 MB CARE POT SA FAC CE VREAU CU EI.   TOT O DATI CU CONTRACTUL INSA OMITETI SA SPUNETI CLIENTILOR CAND VA LAUDATI CU NETUL CA AU RESTRICTIONAT ACCESUL LA SKYPE  APELURI   SI CA MAI TREBUIE SA PLATIM ALTI 3 EURO PT UN SERVICIU CARE ORANGE SI TELEKOM LE OFERA GTATIUT CLIENTILOR