LG

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

Salut, user30!

Situatia mentionata de tine nu se datoreaza unei erori de programare.

 

Te rog sa iei in vedere informatiile oferite anterior:

 

De asemenea, Vodafone Romania nu schimba automat Homepage-ul calculatorului prin programele si dispozitivele oferite. Acest proces este efectuat prin actionarea directa a utilizatorului sau prin instalarea unor programe terte.

In mod normal, la depasirea traficului de internet dintr-un abonament de internet mobil, se va activa automat limitarea vitezei conexiunii la valoarea mentionata in contract, iar clientul este instiintat prin mesaj SMS si o pagina de internet cu titlul "Notificare depasire trafic".

 

Pagina aceasta contine optiuni care pot fi activate pe abonament, astfel incat acesta sa iasa din limitare, sau un buton prin care se poate continua catre pagina dorita.

Multumesc,
Adrian
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

Normal ca Vodafone nu recunoaste nimic, forumurile sunt pline cu ce nu recunoaste Vodafone, chiar azi am observat ca mi-a fost activat internetul pe mobil fara sa fi cerut, fara sa fi apasat un buton pe telefon.

Am trimis prin e-mail urmatoarea notificare (aici fara date de identificare)

 

"

................cu abonament la VODAFONE ROMANIA SA, solicit sa-mi dezactivati accesul la internet mobil la nr. tel. mai sus mentionat. Mentionez ca nu am fost niciodata de acord cu activarea acestui serviciu, nu am facut setari, nu am acceptat setari in aceasta privinta ( de fapt nici nu ma pricep). Avand in vedere ca nu este prima data cand ati activat accesul la internet din cand in cand fac verificari in acest sens, apas butonul web si daca totul e OK nu intra pe internet, imi cere activarea).
     Azi am sesizat ca am internetul activ si am sunat la *222 unde robotul Andreea m-a chinuit o groaza (din ce in ce pricepe mai putin) pana cand am reusit sa dau de o optiune unde sa nu ma trimiteti aiurea sau sa nu-mi trimiteti SMS-uri de setari (nu stiu cu ce ca nu am optat pt. niciuna) si sa-mi faceti legatura cu un operator. Dupa uzantele obisnuite clientul a fost de vina, adica eu, pentru ca am activat accesul la internet, iar ei nu pot face modoficari din sistem.
   Al doilea operator apelat dupa multe lupte cu Andreea, sustinea la fel , dar la un moment s-a tradat spunand ca i se desface contractul de munca daca face setarile din sistem, deci tehnic este posibil dar nu stiu de ce nu vret sa faceti si triteti clientii la reprezentanta. Opertatorul a gasit scuza ca nu are certitudinea ca eu sunt abonatul. Este o alta ofensa adusa clientului deoarece abonamentele de retentie le-am incheiat telefonic, la distanta fara sa ma acuze cineva ca nu sunt persoana in cauza. 
     Operatorii mi-au sugerat solutii care figureaza pe site-ul dvs. (vezi print sreen din atasament) dar nu am gasit optiunea respectiva, nici din telefon nu am reusit tot din lipsa de optiune (telefon Nokia C2 cumparat si criptat Vodafone.
    Una din solutiile care figureaza pe pagina dvs este si apelul la *222, dar am fost refuzat.
   Inca o data solicit sa-mi dezactivati accesul la internetul mobil petelefon exact asa cum ati activat-o, nu am timp de pierdut sa ma prezint la reprezentanta, daca ei pot s-o faca atunci puteti si dvs, daca in trecut s-a putut se poate si acuma."
 
Le-am trimis si acest atasament, poate nu au studiat bine portalul vodafone
 
 
 
Poate aveti si alte solutii dar sunt asa de bine ascunse incat nu le gasesc
 
Cereti si parerea unui expert inainte de a da raspuns
 
Partea cu 'eroarea de programare"  a fost o ironie doar

 

Moderator
Postări: 345
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

Salutare,

 

In cazul in care abonamentul pe care il ai contine trafic de date in pachetul de abonament, ai automat acces la internet din sistem, pentru ca este un serviciu de care trebuie sa beneficiezi si la care sa ai acces.
Avand in vedere tipul de telefon, pentru a nu mai avea acces la internet poti sa intri in Setari-Configurare-Setari implicite/Setari personale, si sa stergi toate setarile existente aici sau sa creezi un punct de acces gresit.

Pentru alte informatii iti recomand fie sa accesezi canalul de chat sau sa astepti apelul colegilor mei din departamentul de suport prin e-mail.

Multumesc,
Ana

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

nu prea coincide cu am pe telefon, de catva ani am refuzat internetul pe mobil si nu a fost activat  nici automat nici cu voia mea, problema a aparut azi

 

pana acum am mai fost pusa in asemenea situatie si opertatorii au rezolvat

 

de dimineata tot primesc sfaturi ce sa fac, nimic nu merge

 

daca poti face e bine daca nu atunci nu-mi da sfaturi ca deja sunt in colaps  nervos

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-07-2015
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

[ Editat ]

Am aceeasi problema. Mi s-a terminat traficul, si tot imi apare notificarea de la vodafone (care nici nu se incarca macar) de fiecare data cand incerc sa accesez un site anume.

 

Chatul online nu merge.

 

Iar alta problema este ca nu cunosc numarul abonamentului. Tot ce pot sa va spun este numarul scris PE sim.

Moderator
Postări: 345
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

[ Editat ]

Salut, munkage!

In acest caz, iti recomand sa ne apelezi la numarul de suport *777 iar colegii mei te vor ajuta cu dezactivarea notificarii.

Multumesc,
Ana

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-08-2017
0

Re: Redirectionare catre pagina vodafone.ro la Notificari Internet.

Am si eu aceeasi problema. Cine ma poate ajuta s-o rezolv ?