Modemuri internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎16-01-2013
0
Soluţie acceptată

Modem vodafon

Am un modem vodafon mobile broadband k3765 si am o problema cu el il conectez si peste 10 minute mi se deconecteaza si imi spune cum ca nu as avea sim in el din , il scot din usb il introduc iar se conecteaza si la cam acelasi interval de timp iar mi se deconecteaza din ce cauza o fi ???

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Modem vodafon

[ Editat ]

  Salut si bine ai venit pe forumul Vodafone!

 

  Este posibil ca SIM-ul sa functioneze defectuos.Poti pune SIM-ul intr-un telefon pentru verificari.

  Este posibil ca modemul sa nu mai lucreze cum trebuie.Poti folosi alta cartela in el(daca ai la indemana una)

  Aplicatia este posibil sa fie corupta si in cazul acesta se necesita reinstalarea celei detinute sau a ultimei versiuni de aici.

   Posibil ca in sistemul de operare sa se fii produs anumite modificari,care sa prejudicieze aplicatia in mentinerea conexiunii.

   Apare ca in screen-ul acesta?

 

  

 

 

    Ionut


Vodafone
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎16-01-2013
0

Re: Modem vodafon

ms o sa incerc sa descarc al program eu nu am acel program de vodafon care mi lai aratat am unu mai vechi
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Modem vodafon

 Salut!

   Modemul k3765 are in memoria flash,versiunea VMC 9.4.6(care are o alta interfata decat cea de mai sus)

 

 Screen-ul facut de mine este la aplicatia VMB.Instaleaza ultima versiune si apoi mai vedem ce este de facut.

 

  Ionut


Vodafone
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎16-01-2013
0

Re: Modem vodafon

ok ms mult k ma ajuti Emoticon fericit
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Modem vodafon

  Cu placere!

 

  Sa vedem si rezultatul. Emoticon fericit

 

  Ionut

 


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Modem vodafon

[ Editat ]

Buna adrianescovici,

 

 

Informatiile oferite de Ionuţ mai sus sunt foarte bune si de folos.

 

Ca si recomandare poti seta aplicatia Vodafone Mobile sa se conecteze numai pe reteaua 3G astfel:

 

Pentru versiunea Vodafone Mobile Connect acceseaza din meniu sectiunea "Manage Devices" unde selectezi dispozitivul (k3765) si dai click pe "Edit" iar la "Network Preferences" bifezi optiunea 3G Only.

 

Capture.JPG

 

2.JPG

 

3.JPG

 

 

Pentru versiunea Vodafone Mobile Broadband dupa ce dai click pe modul Complex al aplicatiei acceseaza "Dispozitive" unde selectezi dispozitivul tau, click pe "Furnizor" si bifezi optiunea Exclusiv 3G.

1.1.JPG

 

2.2.JPG

 

3.3.JPG

 

Aceasta setare ar trebui sa elimite problema deconectarii.

 

In cazul in care problema persista in urma recomadarilor noastre, am rugamintea sa imi trimiti un mesaj privat care sa contina numarul cartelei de internet pe care o folosesti in modem pentru a ma asigura ca este totul in regula de la noi. 

 

 Tine-ne la curent!

 

 

Multumesc,

Roxana

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Modem vodafon


@Ionuţ a scris:

  Cu placere!

 

  Sa vedem si rezultatul. Emoticon fericit

 

  Ionut

 


  Banuiesc ca s-a rezolvat.   Emoticon fericit

 

 


Vodafone
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Modem vodafon

[ Editat ]

@Ionuţ a scris:

  Salut si bine ai venit pe forumul Vodafone!

 

  Este posibil ca SIM-ul sa functioneze defectuos.Poti pune SIM-ul intr-un telefon pentru verificari.

  Este posibil ca modemul sa nu mai lucreze cum trebuie.Poti folosi alta cartela in el(daca ai la indemana una)

  Aplicatia este posibil sa fie corupta si in cazul acesta se necesita reinstalarea celei detinute sau a ultimei versiuni de aici.

   Posibil ca in sistemul de operare sa se fii produs anumite modificari,care sa prejudicieze aplicatia in mentinerea conexiunii.

   Apare ca in screen-ul acesta?

    Ionut


  Se pare ca pana la urma,in cazul tau,sistemul de operare a fost de vina,nu modemul ,SIM-ul sau aplicatia.   Emoticon fericit

 

  Acum ca s-a rezolvat,iti doresc navigare placuta.

 Ionut


Vodafone