Modemuri internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
DrF
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎16-10-2012
0

Perdere semnal.

Buna,

 

Detin un abonament de internet mobil, cu modem Huawei K4510 si de vreo luna tot pierde semnalul si mi se deconecteaza sau imi merge foarte greu internetul desi eu mai am trafic inclus / sunt in intervalul 11:00 pm - 06:00 am.

Mentionez ca modemul este in aceelasi loc  de cand l'am cumparat si nu am avut probleme pana acum.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Perdere semnal.

Buna dimineata, DrF!

Pentru verificari amanuntite asupra situatiei descrise, te rog 
sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator prin serviciul Chat online:

 

Chat.JPG

 

Un operator te va prelua in cel mai scurt timp posibil si vei primi asistenta necesara.

 

 

Multumesc,
Roxana

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Perdere semnal.

[ Editat ]

Salut!

  Ai verificat SIM-ul si in alt dispozitiv(alt modem,telefon),ca sa verifici daca nu cumva este de vina modemul?

  

 Apropos,când expira perioada contractuala obligatorie a abonamentului de date?


Vodafone