MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-12-2018
0

Abonament Fals !

Buna Ziua,am doua abonamente unul de internet si unul de telefonie iar cel de al treilea nr 0727853220 de care nu am stiu pana la data de20.07.2018,nu stiu cum sa incheiat acest contract fara aprobarea mea.Am aflat de acest numar cand am fost sa imi platesc factura la un Magazin Vodafon si m-a intrebat ca la cel de al treilea nr nu am folosit nici un MEGA de cand am contractu,eu am ramas surprins pentru ca eu stiam ca am numai doua abonamente,nu stiam si de al treilea.Am platit tim de 14luni 3 abonamente.Atunci pe loc am cerut sa se rezolve problema,de la magazin au sunat la Bucuresti si am primit un nr de inregistrare pentru inchiderea celui de al treilea abonament si mi sa spus ca o sa fiu contactat in ce mai scurt timp.Nu a fost asa,eu am mai vorbit de 3 ori la Serviciu cu Clienti si sa intamplat la felEmoticon frustrattati linistit ca se rezola si o sa va sunam in cel mai scurt timp,am spus OK dar nu stiu ce inseamna cel mai scurt timp caci au trecut luni de zile si nu am primit nici un raspuns.Ce as putea sa fac in continuare?
 
 
 
 
Highlighted
Moderator
Postări: 172
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Abonament Fals !

Buna!

 

Pentru a te putea ajuta si a clarifica aceasta situatie, te rugam sa ne trimiti toate aceste date folosind formularul de aici:  https://goo.gl/cZe1gP. 

 

Elena