MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎14-07-2015
0
Soluţie acceptată

Abonament nou

Bună ziua. Tocmai ce mi-am mutat numărul de pe cartelă pe abonament și am tot încercat să verific ce minute am și dacă mi s-au activat în cont. Serviciul *123# cică este indisponibil iar pe aplicatia MyVodafone numărul meu cică nici nu este de la vodafone, posibil să nu se fi înregistrat încă în retea. Când am făcut abonamentul mi s-au zis ca o să vină semnalul în ~20 min, a venit...nu cred ca este legat de Cost Control. Dar eu nu știu dacă mi-au intrat minutele și dacă nu am intrat pe credit contra-cost.
Mulțumesc anticipat!
Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Abonament nou


@xH3lyos a scris:
Bună ziua. Tocmai ce mi-am mutat numărul de pe cartelă pe abonament și am tot încercat să verific ce minute am și dacă mi s-au activat în cont. Serviciul *123# cică este indisponibil iar pe aplicatia MyVodafone numărul meu cică nici nu este de la vodafone, posibil să nu se fi înregistrat încă în retea. Când am făcut abonamentul mi s-au zis ca o să vină semnalul în ~20 min, a venit...nu cred ca este legat de Cost Control. Dar eu nu știu dacă mi-au intrat minutele și dacă nu am intrat pe credit contra-cost.
Mulțumesc anticipat!

Buna!

 

In vederea rezolvarii acestei solicitari, te rog sa accesezi chat-ul. Apare pe orice pagina a site-ului Vodafone, arata ca in imaginea de mai jos si vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.

 

Daca ai intrebari cu caracter general, nu ezita sa apelezi la noi.

 

O zi frumoasa!

 

chat.png