MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-10-2012
0

Re: Acces restricţionat

Salut.Am si eu aceesi problema.Abonament persoana fizica de aproape o saptamana,numarul este portat de la cosmote.La sectiunea contul meu nu am informatii cu privire la detaliile contului meu,aceeasi problema si in cazul aplicatiei de pe mobil.

Multumesc anticipat!

Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012

Re: Acces restricţionat

Buna PirlogMihai,

 


Pentru a te putea ajuta, am rugamintea de a-mi trimite un mesaj privat cu numarul in cauza.

Pentru intrebari si suport, iti stau la dispozitie.

 

O zi frumoasa!

 

Multumesc,

Andra.

 
Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012
0

Re: Acces restricţionat

Buna PirlogMihai,

 

Ti-am trimis un mesaj privat.

 

 

O seara placuta!

 

 

Multumesc,

Andra

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-10-2012

Re: Acces restricţionat

merge

Multumesc

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: Acces restricţionat

Si eu intampin aceesi problema.Abonament persoana fizica ,numar portat de la Orange .La sectiunea contul meu nu am informatii cu privire la detaliile contului meu.  Pagina in care ajung afiseaza:

Eşti aici:           

MyVodafone

Acces restrictionat

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Acces restricţionat

Buna marinexu,

 

Lasa-mi, te rog, numarul de telefon pentru a putea face verificarile necesare.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

 

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Alina

 

Alina-Elena PM.JPG

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎28-11-2012
0

Re: Acces restricţionat

Aceeiasi problema o intampin si eu. Abonament persoana fizica, nr portat de la Orange, cand incerc sa ma loghez pe myvodafone imi afiseaza urmatorul mesaj:

Eşti aici:

  1. MyVodafone
  2. Acces restrictionat

Ma poate ajuta cineva?

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Acces restricţionat

Buna danielacarbune,

 

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat care sa contina numarul de telefon si user-ul contului pentru a putea efectua verificarile necesare. Revin in cel mai scurt timp posibil cu un raspuns.

 

 

O duminica placuta!

 

Multumesc,

Roberta

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎12-12-2012
0

Acces restricţionat

Si eu intampin aceesi problema.Abonament persoana fizica.La sectiunea contul meu nu am informatii cu privire la factura emisa .  Pagina in care ajung afiseaza:

Eşti aiciMyVodafone  Acces restrictionat

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Acces restricţionat

Buna mmisu1234 si bine ai venit in comunitate!

 

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj care sa contina numarul de telefon si user-ul contului. Am nevoie de aceste informatii pentru a verifica situatia contului.

 

 

O seara frumoasa!

 

Multumesc,

Roberta