MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Acces restricţionat

Buna kristake76,

Te rog sa-mi oferi intr-un mesaj privat numarul de telefon pentru a verifica situatia.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎26-06-2013
0

Re: Acces restricţionat

tot nu pot face o comanda si imi da ca contul este restrictionat si nu inteleg de ce?

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Acces restricţionat

Buna danyradu,

 

Te rog sa imi confirmi user-ul contului si adresa de mail cu ajutorul careia l-ai creat printr-un mesaj privat pentru a putea verifica situatia.

 

Multumesc,

Roberta

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎03-09-2013
0

Re: Acces restricţionat

Mi-am facut abonament nou Vodafone, pe site am accesul restrictionat iar optiunea *123# imi da raspuns momentan indisponibil. Ce e de facut? Vreau sa stiu de cand pot incepe sa folosesc minutele. 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Acces restricţionat

Buna ionutcristiang si bine ai venit pe forum!

 

Am rugamintea sa-mi trimiti un mesaj privat cu numarul de telefon pentru a verifica situatia.

Multumesc,
Alexandra

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎03-09-2013
0

Re: Acces restricţionat

Buna!

Am intrat pe profilul tau insa nu gasesc optiunea de mesaj privat. Ma poti ajuta, te rog?
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎03-09-2013
0

Re: Acces restricţionat

Buna seara! Informatii noi?

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Acces restricţionat

Buna ionutcristiang!

 

Daca nu ai reusit sa ii lasi mesaj colegei mele, te pot ajuta eu.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina PM.jpg

Multumesc!