MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎26-02-2015
0
Soluţie acceptată

Acces restrictionat MyVodafone

Buna ziua,

M-am portat de la sfarsitul lunii Februarie in Vodafone si mi-am creat un cont pe MyVodafone. Am asteptat cateva zile dupa portare, crezand ca dureaza pana se actualizeaza toate datele pe sisteme, iar cand am vazut ca nu se intampla nimic, am sunat la relatii cu clientii si mi s-a sters contul, dupa care l-am recreat. Problema persista si dupa recrearea contului.

Practic, nu pot accesa sectiunile MyVodafone gen 'contul meu', 'chat online' - din dreapta, 'vezi ultimele apeluri' etc.

Care este problema? Am atasat si 2 screenshot-uri

Multumesc!

 

Asistenţă.png

 

Asistenţă.png

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone


@mariusp2 a scris:

Buna ziua,

M-am portat de la sfarsitul lunii Februarie in Vodafone si mi-am creat un cont pe MyVodafone. Am asteptat cateva zile dupa portare, crezand ca dureaza pana se actualizeaza toate datele pe sisteme, iar cand am vazut ca nu se intampla nimic, am sunat la relatii cu clientii si mi s-a sters contul, dupa care l-am recreat. Problema persista si dupa recrearea contului.

Practic, nu pot accesa sectiunile MyVodafone gen 'contul meu', 'chat online' - din dreapta, 'vezi ultimele apeluri' etc.

Care este problema? Am atasat si 2 screenshot-uri

Multumesc!

 

Asistenţă.png

 

Asistenţă.png


Buna,

Te rog sa-mi oferi mai multe detalii pe forumsupport_ro@vodafone.com

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎26-02-2015
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone

Buna,

 

Am trimis mail Emoticon fericit

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone


@mariusp2 a scris:

Buna,

 

Am trimis mail Emoticon fericit


Buna,

Verifica mail-ul, te rog.

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎26-02-2015

Re: Acces restrictionat MyVodafone

Works like a charm! 

 

Multumesc!

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-04-2015
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone

buna ziua. si eu intampin aceiasi problema pe site,acces restrictionat.nu pot verifica facturile mele, nu pot modifica datele contului s.a.m.d  in momentul cand accesez sectiunea plateste factura mi se intampla la fel

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone


@emicosq a scris:

buna ziua. si eu intampin aceiasi problema pe site,acces restrictionat.nu pot verifica facturile mele, nu pot modifica datele contului s.a.m.d  in momentul cand accesez sectiunea plateste factura mi se intampla la fel


Buna,

 

Te rog sa-mi trimiti mai multe detalii pe forumsupport_ro@vodafone.com

 

Multumesc

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone

Buna ziua,

Aceeasi problema o am si eu, ma pot loga cu id-ul si parola dar la intrarea in cont, imi spune "Acces restrictionat'. 

As aprecia ajutorul dvs.

Multumesc.

Highlighted
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone

Pe cand se va putea intra in contul My vodafone? Accesul este restrictionat, nu pot vedea serviciile pe numerele pe care le am, nu pot deschide factura detaliata. Cu aplicatia My Vodafone este si mai rau, mergea mai bine inainte, acum nu pot vedea decat costul pe unul din numere, tab-ul cu "Vezi toate beneficiile"- fara rost, iti arata acelasi lucru folosind un font mai mare.
Vreau doar sa stiu cand si cum voi putea sa intru in cont?!
Multumesc.
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Acces restrictionat MyVodafone


@catalina018 a scris:
Pe cand se va putea intra in contul My vodafone? Accesul este restrictionat, nu pot vedea serviciile pe numerele pe care le am, nu pot deschide factura detaliata. Cu aplicatia My Vodafone este si mai rau, mergea mai bine inainte, acum nu pot vedea decat costul pe unul din numere, tab-ul cu "Vezi toate beneficiile"- fara rost, iti arata acelasi lucru folosind un font mai mare.
Vreau doar sa stiu cand si cum voi putea sa intru in cont?!
Multumesc.

Buna,

 

Trimite-mi mai multe detalii pe forumsupport_ro@vodafone.com

 

Multumesc!