MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎12-11-2014
0

Acces restrictionat

Buna ziua,


Am creat un cont MyVodafone saptamana trecuta pentru un abonament RED25 portat de pe Orange.

"Acces restrictionat" pentru tot ceea ce incerc sa fac.

Va rog fara povestea cu "cookiurile sterse" pentru ca deja le-am sters, iar "chat-ul Vodafone" este indisponibil pentru aceasta categorie de client.

 

Va multumesc,

Andrei Moldovan

 

 

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Acces restrictionat


@Andrei1982 a scris:

Buna ziua,


Am creat un cont MyVodafone saptamana trecuta pentru un abonament RED25 portat de pe Orange.

"Acces restrictionat" pentru tot ceea ce incerc sa fac.

Va rog fara povestea cu "cookiurile sterse" pentru ca deja le-am sters, iar "chat-ul Vodafone" este indisponibil pentru aceasta categorie de client.

 

Va multumesc,

Andrei Moldovan

 

 Buna Andrei!

 

Te rog sa ne oferi detaliile solicitarii tale prin e-mail la adresa forumsupport_ro@vodafone.com.

Multumesc!

Irina

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-01-2015
0

Re: Acces restrictionat

Buna,

Din pacate si eu am aceeasi problema si nu pot accesa factura in format electronic.

Cum pot scapa de acest mesaj de eroare?

Multumesc,

Gabriel

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Acces restrictionat


@UdvarGabriel a scris:

Buna,

Din pacate si eu am aceeasi problema si nu pot accesa factura in format electronic.

Cum pot scapa de acest mesaj de eroare?

Multumesc,

Gabriel


Buna, Gabriel!

 

Daca nu poti accesa chat-ul, ne poti trimite e-mail pe adresa forumsupport_ro@vodafone.com.

 

Multumesc!