MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-06-2019
0

Autentificare nereușită

Am un cont de MyVodafone mai vechi și până recent a funcționat aplicația. De ceva vreme m-a deconectat iar când introduc datele apare mesajul "Autentificare nereușită". Am apăsat pe "Forgot password" crezând că am uitat parola, dar după recuperarea acesteia problema continua. Ce pot face?
Moderator
Postări: 201
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Autentificare nereușită

Buna!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a te putea ajuta sa recuperezi parola, te rugam sa iei legatura cu noi. O poti face prin apel la *222 sau completand formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Elena