MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-06-2019
0

Autentificare nereușită

Am un cont de MyVodafone mai vechi și până recent a funcționat aplicația. De ceva vreme m-a deconectat iar când introduc datele apare mesajul "Autentificare nereușită". Am apăsat pe "Forgot password" crezând că am uitat parola, dar după recuperarea acesteia problema continua. Ce pot face?
Highlighted
Moderator
Postări: 201
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Autentificare nereușită

Buna!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a te putea ajuta sa recuperezi parola, te rugam sa iei legatura cu noi. O poti face prin apel la *222 sau completand formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Elena