MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012
0
Soluţie acceptată

Chat Online

Buna seara ! Am incercat ca sa vb cu un moderator de al dvs pe chat....si nu merge.....imi apare acest mesaj.

 

 

Bună! Ai deja o conversaţie deschisă cu un consultant. Dacă vrei să discuţi în continuare cu noi, te rugăm să revii la conversaţia începută.

 

Multumesc mult !!!

Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: Chat Online

Problema rezolvata. Va multumesc !!!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Chat Online

[ Editat ]

  M-am lovit si eu de asta,iar raspunsul oferit a fost asta:

"Cand faci conexiunea la chat si astepti sa te preia un consultant schimbi ramura pe site"


Vodafone
Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012

Re: Chat Online

Mersi Ionut pt raspunsul acordat !!!  O duminica minunata iti doresc !!!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Chat Online

  Multumesc la fel,Florin!  Emoticon fericit


Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-06-2014
0

Re: Chat Online

Nu prea am inteles , cum adica schimb ramura pe site ? Vorbeam si eu cu un consultant si am lasat pagina jos in bara si asta a fost tot , nu m-am mai putut intoarce ne-am la conversatie . Faceti ceva cu chat-ul ala sa functioneze cum trebuie.

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎04-08-2014
0

Re: Chat Online

Da, serviciu de tot rasul. Mi s-a intamplat si mie, am reusit sa recuperez fereastra, foarte greu. Oricum, nu ai ce sa discuti cu acesti "consilieri", sunt total nepregatiti, incompetenti chiar.

Colaborator debutant
Postări: 67
Înregistrat: ‎07-06-2013
0

Re: Chat Online

A aparut azi iar acea eroare "Bună! Ai deja o conversaţie deschisă cu un consultant. Dacă vrei să discuţi în continuare cu noi, te rugăm să revii la conversaţia începută."

 

Atasez printscreen. Am incercat si pe Chrome 64biti versiunea ultima si pe IE11 pe Windows 7 Home Premium cu licenta. Ar fi ok remediata o data pentru totdeauna aceasta problema sa poti apela la un consultant pe chat cand ai nevoie

Colaborator debutant
Postări: 67
Înregistrat: ‎07-06-2013
0

Re: Chat Online

Se pare ca iar aveti probleme cu Chat-ul . Astepte foarte mult...peste 10 minute cu mesajul : "Te rugam sa astepti pentru a discuta cu unul dintre consultanti" Si daca inchid si redeschid din nou chat-ul apare mesajul ca am deja o discutie activa...dar de fapt nu pot vorbi cu nimeni...Trebuie sa escaladati la cei care se ocupa de site si sa-si faca treaba ca lumea ca frecvent se defecteaza chat-ul, plus ca sunt foarte superficiali consultantii de acolo, probabil nu sunt monitorizati de nici un Team Leader ca si cei de la CallCenter si nu se pune prea mult accent pe calitate se pare ca...

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎18-08-2014
0

Re: Chat Online

Salut
Am urmat pasii due inregistrare in Seenow'dar primes mesajul:Email-ul nu
este inregistrat.Via rog sa-mi spuneti CE pot face mai departs.