MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎25-11-2017
0

Comanda anulata

     Buna seara, in data de 26 noiembrie am plasat o comanda online VDFRO507014104; a fost in curs de procesare timp de 8 zile ! v-am contactat via email, facebook, telefonic, fara rezultat. Astazi, 4 decembrie, comanda apare ca anulata, fara sa fiu instiintat, fara sa stiu cauza.Dupa doua apeluri efectuate azi catre vodafone, mi s-a zis ca o sa fiu contactat de catre cei de la Shop, desigur nu am fost. Serviciile Vodafone sunt sub orice critica, numai promisiuni, fara fapte.

Moderator
Postări: 531
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Comanda anulata

Buna,

In primul rand, dorim sa ne cerem scuze pentru perioada mai mare de raspuns. In acest moment avem un numar mai mare de mesaje si din aceasta cauza exista posibilitatea sa raspundem cu o usoara intarziere. Emoticon trist

Legt de acea comanda, ai reusit in cele din urma sa obtii abonamentul dorit? Ai incercat sa replasezi acea comanda?

Sarbatori fericite in continuare,
Madalina