MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Modificări nereușite în MyVodafone

În ultimele 1-2 luni în MyVodafone am văzut următoarele modificări fără logică:

1. Nu se mai vede data când expiră unele extraopțiuni, ci se vede doar data la care au fost activate. Data expirării se vedea scrisă cu roșu.

2. Pe site atunci când dai click pe bara orizontală roșie acolo unde scrie „MyVodafone”, nu se mai vede Cost Control. Mai trebuie încă o mișcare pentru a accesa acest serviciu, anume aceea de a da click pe „Pagina mea Vodafone”. 

3. Factura nu se mai poate vizualiza în următoarea zi după emiterea ei decât seara târziu sau mai sigur a doua zi. Atât eu cât și cumnatul meu avem dată de facturare 23. Acum este 24.08 ora 21,57 și nu pot descărca nici o factură. Doar la mine pe cont pot vedea suma facturată.

În loc să fie servicii mai bine configurate, ele sunt mai greu de accesat, ori sunt ca la Telekom unde factura o poți vedea în MyAccount după 3-4 zile, de parcă s-ar emite toate facturile într-o zi și baza de date nu dovedește să le mai proceseze. Până și Orange a reușit să rezolve problema vizualizării cu întârziere a facturilor în contul on-line Orange. Acum nu mai mă pot lăuda cu Vodafone în această privință... Emoticon frustrat

Anunţ
 
Anunţ
 

 

Highlighted
Moderator
Postări: 56
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: Modificări nereușite în MyVodafone

Salut, sarighiol !

Este posibil ca setarile contului tau MyVodafone sa nu fie corect configurate. Mai mult, actualizarea informatiilor se face in decursul a 48 de ore. Ca sa te putem ajuta, am rugamintea sa ne apelezi la numarul *222 sau prin canalul de chat disponibil in aplicatie.

Multumesc,
Andreea

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: Modificări nereușite în MyVodafone

Bună, Andreea_M !

 

Am accesat MyVodafone din nou, atât pe un cont de abonat, cât și pe un cont de prepaid. Nu am găsit nicăieri un meniu numit „Setări”.

De aceea bănuiesc că te referi la niște setări la care noi userii nu avem acces. Dacă vrei te rog să faci o verificare, găsești numerele mele de telefon în Contul meu - Setările mele - Profil personal - Informații personale - Note private. 

Mulțumesc!

Îți doresc o zi plăcută!

Moderator
Postări: 56
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: Modificări nereușite în MyVodafone

Pentru a te putea ajuta, te rog sa ne contactezi prin una din metodele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

Multumesc,
Andreea

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: Modificări nereușite în MyVodafone

Era practic și util când voi, moderatorii, aveați dreptul să interveniți pe conturile clienților... Emoticon trist

Dacă scriu pe chat sau pe pagina de contact despre aceste modificări nereușite în MyVodafone, vor fi desigur trimise la cei ce se ocupă cu configurarea site-ului și a contului, dar vor fi ignorate de aceștia, nu pentru că ei nu le-ar introduce, ci pentru că cei „de mai sus” nu le dau voie să facă accesibile clienților unele detalii care li se pare lor de acolo de sus, că doar nu s-or coborî să citească pe forum... 

Sesizarea că la abonamente nu se mai vede data expirării opțiunilor am mai făcut-o și acum vreo 2 ani direct la *222, dar degeaba.