MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-05-2018
0

My vodafone

Am un cont MyVodafone facut cu cateva zile inainte de a porta numarul in Vodafone. Nu pot verifica cost control de pe site sau din aplicatie si nici nu pot activa o optiune (de ex "Oferta 10 cu Roaming). Primesc mesaj de eroare "Acces restrictionat".

 

Am trimis email, mesaj pe FB acum cateva zile.. nici un raspuns. La *222 raspunde robotul "Andreea" fara nici o optiune de e a fi redirectat catre un operator.

 

 

Highlighted
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎19-03-2018
0

Re: My vodafone

Buna, postolache!

 

Ne cerem scuze pentru intarzierea cu care raspundem.

Ai primit raspuns in pagina de facebook. 

Pe viitor, adresa situatia si catre colegii mei prin apel la numarul  *222 sau completand formularul de aici.  

 

Te mai asteptam pe forum cu intrebari si opinii legate de serviciile si produsele pe care le oferim.

Luiza