MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-06-2019
0

Nume de utilizator sau parola gresita.

 Buna ziua, am facut un cont nou de pe un numar de pe alta retea pentru a putea juca in grup mystery box. Evident nu ma pot autentifica in aplicatie cu contul creat. Si la pagina mea vodafone zice acces resctrictionat, nu stiu daca trebuie sa fie sau nu pentru ca nu este numar din vodafone.

 Ajutor in rezolvarea acestei probleme. Precizez ca am incercat de mai multe ori pana cand contul sa blocat vreo 2 ore, deci nu cred ca gresesc contul sau parola.

Moderator
Postări: 670
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Nume de utilizator sau parola gresita.

Buna,

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie accesand site-ul nostru si urmand pasii urmatori: www.vodafone.ro - Asistenta - Contacteaza-ne - Trimite mail.

Madalina