MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 42
Înregistrat: ‎13-07-2012
0
Soluţie acceptată

Problema cont MyVodafone

Factura mea
! A apărut o eroare generală în timpul procesării cererii dumneavoastră. Vă rugăm să contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii.
 Eroare: Nu a fost găsită factura.
Plată Factură

Eroare: Nu a fost găsită factura.

 

La servicii mele nu apare numarul meu de telefon. 

 

deasemenea foarte multe erori 

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012
0

Re: Problema cont MyVodafone

[ Editat ]

Salut dstoica!

 

te rog intra aici si incearca sfatul ce l-am sugerat eu!

dupa ce rulezi programelul, cu browserul inchis, vezi de mai intampini aceeasi eroare.

daca nu merge, atunci urmeaza sfatul Irinei de la aceeasi pagina.

 

 

Succes!

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru
Postări: 42
Înregistrat: ‎13-07-2012
0

Re: Problema cont MyVodafone

Salut Matei,

Eu nu primesc mesajul ASTA 'Accesul la această pagină este restricţionat pentru rolul dumneavoastră. ' Deci sfaturile tale nu sunt bune. Citeste cu atentie ce am scris mai sus.
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012
0

Re: Problema cont MyVodafone

[ Editat ]

Crede-ma ca am citit!

 

Nu e musai sa ti se afiseze aceeasi eroare! Aici vezi ce repara ce ti-am sugerat eu

 

Atunci, de sfatul meu ti-e de prisos , va trebui sa ceri sprijijul moderatorilor.

Stiu un caz in care a fost necesara stergerea si recreerea contului pentru a elimina unele erori....

 

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Problema cont MyVodafone

Buna dstoica,

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat care sa contina userul tau de MyVodafone pentru a putea face verificarile necesare si a rezolva aceasta situatie.

 

Multumesc,

Irina

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013
0

Re: Problema cont MyVodafone

Nu stiu daca postez bine, dar un moderator poate corecta greseala.

Iata si problema mea:

Am avut cont in My Vodafone ca utilizator al unui abonament de voce. Incepand cu luna ianuarie, am trecut de la abonament la cartela. Astazi, cand m-am autentificat pe contul meu vechi, sectiunea "intra in contul tau", mi se afiseaza mesajul "recuperarea informatiilor utilizatorului a esuat".

Ce se poate face, in aceste conditii, pt ca intentionez sa folosesc in continuare serviciile MyVodafone pt reincarcare cartela, activare extraoptiuni, etc.?

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Problema cont MyVodafone

Buna uzzydan,

Pentru a remedia situatia intampinata in contul MyVodafone, te rog sa apelezi serviciul Relatii cu Clientii *222 unde vei fi redirectionat catre departamentul implicat.

 

Multumesc,
Alexandra