MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎04-03-2015
0

Probleme cont MyVodafone

Am si eu cateva probleme pe contul MyVodafone. Nu pot intra pe chat( imi apare eroare ca nu e disponibil chatul pt mine) , nu pot vedea date despre abonamentul curent (imi cere sa bag date pentru a efectua plata online-lucru care la trecerea mai departe spune ca nu am setata plata online pt contul meu). Minunatii din astea
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎03-11-2014
0

Re: Probleme cont MyVodafone

Chat-ul pt suport clienți nu este disponibil nici pe web, nici în aplicația MyVodafone (Android). La *222 nici o șansă, chiar am reușit să ajung la opțiunea de transfer la un operator uman (știu, super-performanță....) - dar nici acest serviciu nu mai funcționează. S-a robotizat complet Vodafone România? Puteți careva confirma dacă problema e generală?

Highlighted
Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Probleme cont MyVodafone


@Andler a scris:

Chat-ul pt suport clienți nu este disponibil nici pe web, nici în aplicația MyVodafone (Android). La *222 nici o șansă, chiar am reușit să ajung la opțiunea de transfer la un operator uman (știu, super-performanță....) - dar nici acest serviciu nu mai funcționează. S-a robotizat complet Vodafone România? Puteți careva confirma dacă problema e generală?


Buna!

 

Intr-adevar in perioada aceasta chat-ul nu functioneaza deoarece lucram la imbunatarirea acestuia. Ne poti scrie un email aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

 

Georgiana

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎03-11-2014
0

Re: Probleme cont MyVodafone

Am trimis și email solicitarea, prin raspunsul automat de confirmare din data de 28 iunie, Vodafone îmi promite un răspuns in max 48 h, n-am primit nimic.

Nu pot contacta Vodafone nici prin chat (care nu funcționează), nici prin *222 (unde, dacă ajungi printr-un miracol la calea spre operatorul uman, serviciul este nefuncțional), nici pe email nu primesc feedback. Îmi mai rămăne scrisoarea în plic prin poștă sau, în final, ANPC - cu o o asemenea imposibilitate de contactare nu mai m-am confruntat la nici un furnizor din România, indiferent de domeniul de activitate. Este revoltător !!!