MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-09-2012
0
Soluţie acceptată

cum pot vedea factura

[ Editat ]

am trecut recent numarul pe cartela . am pirimit mesaj ca factura din septembrie a fost emisa si o pot vizualiza online . cand dau sa o vad imi apare urmatorul mesaj "Accesul la această pagină este restricţionat pentru rolul dumneavoastră.". cum o pot platii fara sa ma deplasez la o caserie vodafone care e la cativa km distanta . factura nu imi vine in cutia postala nicodata desi e activata ca serviciu.macar sa imi trimlteti un mail cu facura duplicat sa o pot lista si sa o platesc daca nu  mai pot sa o vad in serviciul factura mea. nr de tel este 073******* multumesc.

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: cum pot vedea factura

Buna lyvyu86 si bine ai venit pe forum!

 

 

Ti-am lasat un mesaj privat referitor la solicitarea ta.

 

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Alina

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: cum pot vedea factura

Am si eu in mare aceeasi problema. Imi spune cand vreau sa intru in contul meu sau alte pagini cu informatii despre factura: 'Accesul la această pagină este restricţionat pentru rolul dumneavoastră.'

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: cum pot vedea factura

Buna musicvicious si bine ai venit in comunitate!

 

Pentru a te putea ajuta cu aceasta solicitare, te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina userul tau de MyVodafone.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

Multumesc,

Irina

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-09-2012
0

Re: cum pot vedea factura

Si eu am aceeasi problema doar ca la un nr de modem. Ce pot face?

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: cum pot vedea factura

Buna mario111 si bine ai venit pe forum!

 

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat care sa contina numarul de modem si userul pe care il folosesti pentru a verifica situatia prezentata de tine.

 

 

Multumesc,

Roberta