MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 187
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Reconfirm si eu.

Thx.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

  Salutare!

  Este in regula acum.


Vodafone
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

[ Editat ]

 

   Pe contul meu aveam ca numar administrator un numar de date.Trebuia sa selectez din lista derulanta numarul de voce, pentru a vizualiza situatia la Cost Control.Am solicitat ca numarul de voce sa devina numarul administrator al contului.

   Contrar a ceea ce stiam nu este cazul de delogare-relogare,pentru a avea efect modificarile.

 

   In plus am vazut ca pe telefoane,pentru a schimba intre numere,trebuie selectat numarul in cauza si apoi confirmat prin "Gata" sau "Efectuat".

 

                                                         

 

 

  La tablete,pur si simplu selectezi numarul din lista si gata.

 

                          

 

                     

   Ionut


Vodafone
Highlighted
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012
0

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Eu am incercat sa fac cont separat pentru ab. de date dar sistemul pur si simplu nu ma lasa. Astfel nu pot sa verific ce contine noul abon. de date pt. ca mi-au incarcat factura cu ceva ce nu am .

Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

[ Editat ]

Buna @user30

Pe contul de myvodafone atasat numarului tau figureaza si abonamentul de internet. Incearca, te rog, sa te deloghezi ulterior loghezi si spune-mi daca il poti vizualiza.


@0722240320 a scris:

Astfel nu pot sa verific ce contine noul abon. de date pt. ca mi-au incarcat factura cu ceva ce nu am .


Am verificat abonamentul de date si se pare ca nu a fost instalat corect, astfel suma de 28.27 Ron reprezentand optiunea 2 GB trafic suplimentar nu avea instalata si reducerea aferenta, acum este totul in regula.

Observ ca ai luat legatura cu departamentul nostru si ti s-a confirmat ca poti achita factura fara suma de 28.27 RON fara TVA(35.05 cu TVA inclus)care va aparea scazuta din factura urmatoare. Totalul facturii cu TVA este de 120.59 din care scadem suma de 35.05 astfel ai de achitat suma de 85.54 RON.

Am rugamintea sa iti alegi un alt nume de utilizator si sa sa imi trimiti un mesaj privat cu numele dorit deoarece numarul tau de telefon nu trebuie sa fie public.

Multumesc, 
Cristina

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Bună ziua,
Sunt în situație asemănătoare: pe web sunt afișate linii goale la selectarea numerelor de telefon atașate aceluiași cont de client (îmi dau seama ce număr am selectat după detaliile abonamentului), iar în aplicația Android vad numai numărul meu. Doresc corectarea și avansarea ca administrator.
Mulțumesc


P. S. a treia oară încerc să adaug un mesaj - expiră mult prea repede sesiunea, așa că fără poze și detalii (mai greuț de pe telefon)
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Buna aditab,

 

Te rog sa imi trimiti userul tau de MyVodafone intr-un mesaj privat pentru a te putea ajuta cu aceasta solicitare.

 

In caz ca nu stiai deja, pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

 

Irina - mesaj.JPG

 

Multumesc,

Irina

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-05-2013

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Buna Irina,

 

Confirm public ca prin stergerea si recrearea userilor s-au rezolvat problemele din MyVodafone si din forum. Multumesc inca o data pentru rabdare si ajutor

 

Adrian

 

 Emoticon foarte fericit

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Buna Adrian,

 

Ma bucur mult pentru faptul ca te-am putut ajuta.

Poti apela oricand la forum pentru a iti rezolva solicitarile legate de serviciile Vodafone.

 

Sarbatori Fericite!

Irina

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎14-05-2013
0

Re: nu pot folosi my vodafon pt toate nr

Buna 

Am si eu problema ca si cel care a creat topic'ul asta.

In data de 10.05 am incercat sa achizitionez un telefon prin comanda telefonica. Operatorul cu care am vorbit a incercat sa faca ceva modificari la abonamentul meu pt a putea achizitiona telefonul la pret redus si de atunci nu imi mai apare numarul la myvodafone (am 3numere pe aceasi factura). numarul care era si adiministrator de cont a disparut si nu mai pot vizualiza cate minute/sms/data am pe acel numar. daca intru pe shop online numarul apare. am contactat un operator de la asistenta si mi'au sters contul myvodafone, au zis ca ar trebui sa-si revina, dar dupa ce am creat contul din nou nu s-a schimbat nimic. problema persista.

poate ma ajuta cineva aici.

va multumesc