MyVodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-02-2012
0

reincarcare

Buna ziua,

 

Declar ca sunt foarte dezamagita de serviciile vodafone online. Am realizat o reincarcare a cartelei in urma cu 6 ore, direct de pe card, si nici acum nu am primit creditul. Sunt curioasa, cat trebuie sa astept oare pentru a avea din nou creditul activ? Aveti grija pe viitor cand folositi serviciile MyVodafone, exista posibilitatea sa asteptati cateva ore (speram ca nu si zile) pentru a avea credit.

 

Frumos respect pentru utilizatori.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: reincarcare

Buna Florina01,

 

Lasa-mi prin PM un numar de contact.

Mersi,

 

Tudor.

Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-04-2012
0

Re: reincarcare

Si eu am facut o reincarcare de pe abonament si am platit cu cardul dar persoana careia i-am reincarcat nu a primit creditul inca,iar cand am facut o reincarcare cu plata pe factura a mers perfect.Cat dureaza pana intra creditul?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: reincarcare

Salut "boryxela",

 

Trimite-mi un mesaj privat cu numarul tau de abonament (numarul de pe care s-au efectuat incarcarile) si numarul de cartela care primeste creditul pentru a putea face eu verificarile necesare.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-01-2013
0

Re: reincarcare

Buna ziua,

 

am facut o reincarcare pe o cartela vodafone, dar nu am primitinca creditul. cat dureaza de obicei o incarcare cu VISA ?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: reincarcare

Salut,

 

Imi poti spune numarul pe care l-ai incarcat pentru a te putea ajuta? 

 

Astept mesajul tau privat. 

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

Re: reincarcare

Salut !

 

De asemeni si eu am facut reincarcare online cu cardul si nici la ora actuala nu am primit creditul. Rog solutionarea problemei

 

Detalii aditionale:

 

Suma achitata: 27.53 RON

Beneficiar: Vodafone Romania SA

Data si ora: 30-08-2013 22:29

Numar referinta tranzactie: 9173690

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: reincarcare

Buna Diygenes,

Am rugamintea sa-mi trimiti un mesaj privat cu numarul de telefon pentru care doresti sa efectuezi reincarcarea.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎04-06-2013
0

Re: reincarcare

Buna,

sunt un alt utilizator care a facut incarcare, (drept ca nu de pe MyVodafone, asa ca poate am postat gresit, ci prin credit direct de la EPS), in  data de 25.09 la ora 10.43, incarcare care nu am primit-o pe nr. 0733xxxxxx, pt. fiica-mea la scoala (clasa a II-a), ca sa ma poata suna cand iese de la ore...

Nu s-a reincarcat, iar seara cand am verificat EU, nu s-a primit nici un SMS cu "a fost reincarcat cu 4 EURO...",iar creditul era 0.00...

am facut reclamatie la EPS, iar cei de acolo mi-au raspuns doar ieri ca trebuie sa iau legatura cu un operator la *222, ceea ce am facut azi, si am dat peste una de toata ..., care imi tot dadea inainte cum ca incarcarea s-a facut, mesajul s-a trimis, s-a consumat creditul pe trafic de internet intr-o ora jumatate, si ca fiica-mea a sters mesajele (in timpul orelor?!?, desi nu au voie cu telefoanele la ei, telefoanele stau in dulap), ca e-a s-a dat pe net (repet, in timpul orelor?!?), ca azi si un copil de 5 ani stie sa stearga mesaje si sa se dea pe net.... si mai ales mi-a "trantit telefonul in nas"...

In primul rand nu e vorba de suma, nu e vorba de 4 euro, doar aveam nevoie sa ma sune cand terminau orele ...

daca vroiam sa incarc telefonul pt. trafic de internet, nici intr-un caz nu incarcam cu 4 eura fara extraoptiune...

in fine, la asa comportament ce l-a avut tipa (cred ca era la ..., ca nu exista prezumtia de nevinovatie la ea) tocmai m-a convins ca 2 euro pe luna la RCS/RDS sunt o investitie excelenta, comparativ cu furtul de la Vodafone ...

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: reincarcare


@zzozzo a scris:

Buna,

sunt un alt utilizator care a facut incarcare, (drept ca nu de pe MyVodafone, asa ca poate am postat gresit, ci prin credit direct de la EPS), in  data de 25.09 la ora 10.43, incarcare care nu am primit-o pe nr. 0733xxxxxx, pt. fiica-mea la scoala (clasa a II-a), ca sa ma poata suna cand iese de la ore...

Nu s-a reincarcat, iar seara cand am verificat EU, nu s-a primit nici un SMS cu "a fost reincarcat cu 4 EURO...",iar creditul era 0.00...

am facut reclamatie la EPS, iar cei de acolo mi-au raspuns doar ieri ca trebuie sa iau legatura cu un operator la *222, ceea ce am facut azi, si am dat peste una de toata ..., care imi tot dadea inainte cum ca incarcarea s-a facut, mesajul s-a trimis, s-a consumat creditul pe trafic de internet intr-o ora jumatate, si ca fiica-mea a sters mesajele (in timpul orelor?!?, desi nu au voie cu telefoanele la ei, telefoanele stau in dulap), ca e-a s-a dat pe net (repet, in timpul orelor?!?), ca azi si un copil de 5 ani stie sa stearga mesaje si sa se dea pe net.... si mai ales mi-a "trantit telefonul in nas"...

In primul rand nu e vorba de suma, nu e vorba de 4 euro, doar aveam nevoie sa ma sune cand terminau orele ...

daca vroiam sa incarc telefonul pt. trafic de internet, nici intr-un caz nu incarcam cu 4 eura fara extraoptiune...

in fine, la asa comportament ce l-a avut tipa (cred ca era la ..., ca nu exista prezumtia de nevinovatie la ea) tocmai m-a convins ca 2 euro pe luna la RCS/RDS sunt o investitie excelenta, comparativ cu furtul de la Vodafone ...


Buna,



Imi pare rau pentru situatia intampinata! Te rog sa adresezi solicitarea echipei de chat. Apare pe orice pagina a site-ului Vodafone, arata ca in imaginea de mai jos si vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.


Multumesc!

 

Capture.JPG