Probleme de semnal

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Troubleshooting probleme semnal

[ Editat ]

Salutare tuturor!

 

Daca intampinati probleme de semnal, va rugam ca pe viitor sa cititi informatiile de mai jos inainte de a posta pe forum. Asta ne va ajuta sa indentificam orice fel de problema mult mai repede. O situatie de retea poate insemna pierderea semnalului, semnal slab sau probleme in a initia si primi apeluri sau mesaje.

 

1. Updateaza conexiunea ta la retea.

 

Inchide si reporneste telefonul tau. Daca acest lucru nu ajuta, poti verifica instructiunile din manualul telefonului tau si incearca sa te conectezi manual la o alta retea, urmand sa alegi Vodafone dupa aceea. Un exemplu gasesti aici.

 

2. Verifica daca aceasta problema se intampla doar intr-o singura locatie.

 

Daca se manifesta oriunde ai merge, verifica, te rog, punctul 3. Daca se manifesta intr-un singur loc, mergi la punctul 4.

 

3. Introdu SIM-ul tau in alt telefon.

 

Daca situatia se manifesta oriunde, cauza poate fi telefonul, care poate avea o problema de soft sau hardware sau SIM-ul. Daca este vorba de SIM, poti sa il schimbi la cea mai apropiata reprezentanta Vodafone. Daca e vorba de telefon, pe acesta il poti trimite in service predandu-l intr-un magazin Vodafone. Mai multe detalii gasesti la rubrica Asistenta - Intretinerea telefonului - Service telefon. Sa ai la tine dovada de achizitie(factura) si garantia telefonului.

 

4. Verifica acoperirea locala cu aplicatia Harta de acoperire.

 

Daca acoperirea este una slaba sau problema se manifesta doar in interiorul cladirilor, putem initia o solicitare in acest sens catre colegii de la Radio Frecvente. Pentru inceput avem nevoie de urmatoarele date pentru:

 

Solicitare verificare situatie de voce(apeluri, SMS, roaming):

 

  • Tip client: Persoana fizica/Persoana juridica;
  • Numar de telefon care este folosit in acea locatie;
  • Numar de contact;
  • Numele tau;
  • Localitatea;
  • Strada / Numar;
  • Judet;
  • Coordonate geografice;
  • Dispozitiv folosit;
  • Descrierea in detaliu a situatiei din locatie si a verificarilor facute

Solicitare verificare situatie de internet si date: 

 

  • MSISDN(numarul de telefon) in cauza;
  • APN-ul folosit: internet.vodafone.ro/live.vodafone.com;
  • locatia (si daca problema se manifesta doar intr-un loc) + coordonate GPS, pot fi obtinute din Google Maps;
  • data si ora aproximativa a ultimei sesiuni de trafic cu probleme - este nevoie ca aceasta sa fi fost cu pana la 5 zile in urma, pentru ca logul nu este pastrat pentru o perioada mai mare;
  • test de viteza pe site-uri specializate ori download-ul unui fisier de peste 10MB de pe FTP-uri, mentioneaza data + ora acestui test, eventual link-ul de speedtest;
  • mesajul / mesajele de eroare - daca exista;
  • de cand exista problema(de la activarea abonamentului sau daca a aparut pe parcurs);
  • tipul terminalului/terminalelor folosite/teste si cu alte terminale/numere;
  • numarul de liniute de semnal si daca acestea fluctueaza sau nu;
  • tipul de trafic pe care il faci (ftp, browsing, telnet, aplicatii specifice).

Aceste date trebuie sa ajunga la unul dintre moderatorii forumului insa este de preferat ca in prealabil sa fi descris cateva detalii pe forum si unul dintre noi sa vi le ceara prin mesaj privat.

 

5. Posteaza template-ul urmator in postarea de pe forum:

 

---------------------------------------------TEMPLATE-----------------------------------------------

 

1) Aceasta situatie se manifesta intr-o singura locatie? Daca da, cat de mult trebuie sa te deplasezi pentru a recapata accesul la retea?

 

2) Care este codul tau postal sau coordonatele tale geografice? Daca nu doresti sa faci publice aceste informatii in forum, le poti insera in profilul tau la < Exclusiv pentru dumneavoastră (nimeni nu poate vizualiza aceasta). Puteţi utiliza acest spaţiu pentru note, mementouri sau orice alte informaţii pe care doriţi să le salvaţi în profilul dumneavoastră. Puteţi utiliza HTML.> - ai in imaginea de aici un exemplu.

 

3) Aceasta problema se manifesta si daca introduci cartela intr-un alt telefon?

 

4) Situatia se manifesta pe 2G, pe 3G sau pe ambele?

 

5) Ce erori sau mesaje sunt afisate pe telefon atunci cand sunt prezente problemele?

 

6) Cand ai observat prima data problema?

 

7) Problema este un permanenta sau intermitenta si daca este asa care sunt perioadele din zi cand se manifesta?

Vodafone