Probleme de semnal

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-01-2013
0

probleme semnal / lipsa semnal

1) Aceasta situatie se manifesta intr-o singura locatie? Daca da, cat de mult trebuie sa te deplasezi pentru a recapata accesul la retea? Se manifesta intr-o anumita zona. Deplasarea cu 20m de cele mai multe ori rezolva problema. 2) Care este codul tau postal sau coordonatele tale geografice? Daca nu doresti sa faci publice aceste informatii in forum, le poti insera in profilul tau. Nu doresc sa fac publice aceste informatii. 3) Aceasta problema se manifesta si daca introduci cartela intr-un alt telefon? Problema se manifesta pe mai multe telefoane si cu cartele diferite (toate Vodafone, bineinteles) 4) Situatia se manifesta pe 2G, pe 3G sau pe ambele? Problema se manifesta si pe 2G si pe 3G 5) Ce erori sau mesaje sunt afisate pe telefon atunci cand sunt prezente problemele? Nu sunt afisate erori, se intrerupe conversatia. Sau persoanelor care ma apeleaza li se spune ca "Abonatul nu poate fi contactat" 6) Cand ai observat prima data problema? Cred ca de acum un an de zile a inceput sa se manifeste problema din ce in ce mai des 7) Problema este un permanenta sau intermitenta si daca este asa care sunt perioadele din zi cand se manifesta? Este o problema permanenta
Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012

Re: probleme semnal / lipsa semnal

Buna ziua !!!

 

Pentru ati primi asistenta din partea unui consultant Vodafone, trebuie sa apelati la chat. Te poti loga pe chat de pe orice pagina a site-ului Vodafone.

 

original.jpg

 

 

Va doresc mult,mult succes !!!