Roaming şi apeluri internaţionale

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-04-2014
0

beneficii incluse in abonament: minciuna, inselaciune sau reclama falsa?

Buna ziua

Am un abonament Smart 15, si conform contului MyVodafone, la beneficiile incluse, punctul 1, scrie negru pe alb:

Beneficii incluse:

  • 400 minute naționale și internaționale Europa, SUA și Canada (fix și mobil)

Screenshot (247).png

Acum o saptamana am efectuat patru apeluri (de diferite lungimi ca timp) in irlanda (0035XXX...), si am constatat cu stupoare ca am un cost suplimentar de 4.78Euro

 

Intrebarile mele sunt:

 

- Europa fix si mobil, include si Irlanda, corect? In conditiile in care nu am sunat pe Marte, mai am 3 sute si ceva de minute disponibile (deci nu am depasit cota alocata), de ce am costuri suplimentare? Ne luati de fraieri, ne inselati, faceti reclama mincinoasa?

 

- Daca am sesizat acest aspect la *222, am vorbit cu consultantul, mi-a dat dreptate si a spus ca se regleaza si voi vedea ca este cost 0 atat in contul my Vodafone cat si la *123#, de ce in continuare am acest cost suplimentar? Sunt mintit in fata si de consultant?

 

Va rog sa NU ma trimiteti la chat, nu am timp sa stau o ora - doua lipit de monitor sa vad cand binevoiti dvs sa aveti un consultant liber. V-am contactat pe *222 ati spus ca se rezolva, nu s-a rezolvat. Am stat aproape o ora pe chat asteptand sa fie consultant liber, nu a fost, nu am timp sa stau dupa fundul dumneavoastra, mai ales cand Dvs ati comis-o...

 

Va rog sa imi raspundeti punctual pe forum, eu alt contact cu dvs nu voi incerca ci direct ANCOM si OPC, sigur ca amenda e mica raportat la cifra Dvs de afaceri. Plus ca NU voi plati acel cost suplimentar. Iar la momentul expirarii perioadei contractuale, la revedere. Cu ambele numere.

 

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015

Re: beneficii incluse in abonament: minciuna, inselaciune sau reclama falsa?


@aandrei_24 a scris:

Buna ziua

Am un abonament Smart 15, si conform contului MyVodafone, la beneficiile incluse, punctul 1, scrie negru pe alb:

Beneficii incluse:

  • 400 minute naționale și internaționale Europa, SUA și Canada (fix și mobil)

Screenshot (247).png

Acum o saptamana am efectuat patru apeluri (de diferite lungimi ca timp) in irlanda (0035XXX...), si am constatat cu stupoare ca am un cost suplimentar de 4.78Euro

 

Intrebarile mele sunt:

 

- Europa fix si mobil, include si Irlanda, corect? In conditiile in care nu am sunat pe Marte, mai am 3 sute si ceva de minute disponibile (deci nu am depasit cota alocata), de ce am costuri suplimentare? Ne luati de fraieri, ne inselati, faceti reclama mincinoasa?

 

- Daca am sesizat acest aspect la *222, am vorbit cu consultantul, mi-a dat dreptate si a spus ca se regleaza si voi vedea ca este cost 0 atat in contul my Vodafone cat si la *123#, de ce in continuare am acest cost suplimentar? Sunt mintit in fata si de consultant?

 

Va rog sa NU ma trimiteti la chat, nu am timp sa stau o ora - doua lipit de monitor sa vad cand binevoiti dvs sa aveti un consultant liber. V-am contactat pe *222 ati spus ca se rezolva, nu s-a rezolvat. Am stat aproape o ora pe chat asteptand sa fie consultant liber, nu a fost, nu am timp sa stau dupa fundul dumneavoastra, mai ales cand Dvs ati comis-o...

 

Va rog sa imi raspundeti punctual pe forum, eu alt contact cu dvs nu voi incerca ci direct ANCOM si OPC, sigur ca amenda e mica raportat la cifra Dvs de afaceri. Plus ca NU voi plati acel cost suplimentar. Iar la momentul expirarii perioadei contractuale, la revedere. Cu ambele numere.

 


Buna,

Pentru a se verifica punctual situatia, este necesar sa apelezi la echipa de chat. 

Apare pe orice pagina a site-ului Vodafone, arata ca in imaginea de mai jos si vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.

 

Daca ai intrebari cu caracter general, nu ezita sa apelezi la noi.

 

O zi frumoasa!

Capture.JPG

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-04-2014
0

Re: beneficii incluse in abonament: minciuna, inselaciune sau reclama falsa?

stimata doamna,

aveti dificultati de citire si intelegere a limbii Romane? V-am spus sa NU ma directionati la chat, efectiv nu am timp de stat cu ochii in monitor pana binevoiti sa aveti un consultat liber. (Chiar, sunteti sigura ca pe acest chat mai aveti angajati??)

Am stat o ora azi dimineata inainte de a posta pe forum, stau de la ora 21 (este 21.28).. Efectiv am lucruri mai bune de facut in viata. Miine voi mai suna odata la *222 si voi inregistra convorbirea, voi solicita ultima oara stergerea sumei care apare in plus. Imi puneti in mod fraudulos 4,78 euro pentru doua apeluri la un numar din Dublin, in conditiile in care am 400 de minute disponibile incluse in abonament. Sunteti niste jepcari nesimtiti, pusi pe capatuiala, cu sfaturi si suport de 2 lei. Dupa aceea voi apela la Ancom si Anpc. Si avand in vedere ca ati incalcat conditiile contractuale (prin facturarea unui serviciu care ar terbui sa fie gratuit), cred ca ma voi desparti de Dvs prematur. Va doresc numai bine.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: beneficii incluse in abonament: minciuna, inselaciune sau reclama falsa?


@aandrei_24 a scris:

stimata doamna,

aveti dificultati de citire si intelegere a limbii Romane? V-am spus sa NU ma directionati la chat, efectiv nu am timp de stat cu ochii in monitor pana binevoiti sa aveti un consultat liber. (Chiar, sunteti sigura ca pe acest chat mai aveti angajati??)

Am stat o ora azi dimineata inainte de a posta pe forum, stau de la ora 21 (este 21.28).. Efectiv am lucruri mai bune de facut in viata. Miine voi mai suna odata la *222 si voi inregistra convorbirea, voi solicita ultima oara stergerea sumei care apare in plus. Imi puneti in mod fraudulos 4,78 euro pentru doua apeluri la un numar din Dublin, in conditiile in care am 400 de minute disponibile incluse in abonament. Sunteti niste jepcari nesimtiti, pusi pe capatuiala, cu sfaturi si suport de 2 lei. Dupa aceea voi apela la Ancom si Anpc. Si avand in vedere ca ati incalcat conditiile contractuale (prin facturarea unui serviciu care ar terbui sa fie gratuit), cred ca ma voi desparti de Dvs prematur. Va doresc numai bine.


Buna,

Din pacate, noi nu oferim asistenta pentru astfel de solicitati, de aceea este necesar sa apelezi la echipa de chat.

Iti multumesc frumos pentru intelegere!

Highlighted
Membru veteran
Postări: 659
Înregistrat: ‎17-04-2012

Re: beneficii incluse in abonament: minciuna, inselaciune sau reclama falsa?

[ Editat ]

Salutare.

 

Deoarece moderatorii forumului nu au acces la detaliile contului, nu pot raspunde la intrebari legate de cont.

 

Forumul are si el utilitatea lui, chiar daca esti directionat catre serviciul Chat Online, in urma solicitarilor ce tin de contul de client.

 

Mai multe informatii referitoare la forum poti citi aici.

____________________________________________________________________________________________________
HTC One 32 GB Black
Voucher pentru reducere 1% la orice achiziție de pe PC Garage - OIBYKUOG
Voucher pentru reducere 3% la orice achiziție de pe WatchShop - 858MYXYUVodafone