Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0
Soluţie acceptată

Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Bună ziua,

Poate să-mi spună cineva de ce Samsung Galaxy S9 Plus s-a scumpit de la o săptămână la alta?

Săptămâna trecuta, în magazinul online Vodafone, dacă-mi prelungeam abonamentul curent cu un contract pe 2 ani ce includea abonamentul RED 15 Promo redus la 12 EUR, puteam să cumpăr Samsung Galaxy S9 Plus cu 64 GB spațiu de stocare la prețul de 804 EUR. Astăzi, același contract, același telefon costă 849 EUR.

Cum vine asta?

Cosmin
Moderator
Postări: 468
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Buna, Cosmin!

Multumim pentru ca ne-ai scris! Cu privire la intrebarea ta, este important sa stii ca potrivit art. 5.2 din Termenii magazinului online: “ Preturile produselor din magazinul online Vodafone sunt valabile pentru săptamâna calendaristica in curs, oferta de produse fiind valabila in limita stocului disponibil. Prin urmare, nu putem garanta faptul ca pretul unui produs va fi acelasi in saptamani diferite.

Madalina
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Mulțumesc pentru răspuns. Voi continua să urmăresc îndeaproape evoluția prețului acestui terminal. Până acum, în aceste 2 săptămâni de când a fost lansat, terminalul a fost disponibil doar la precomandă. Sunt curios cum va evolua prețul lui când terminalul va fi disponibil și din stoc.
Ieri am avut o conversație foarte interesantă cu un angajat Vodafone România de la departamentul retenție clienți. În urma discuției am aflat că din motive necunoscute, deocamdată, terminalele Samsung Galaxy S9 și S9+ nu sunt disponibile spre vânzare și pentru departamentul de retenție. Poți da o precomandă pentru aceste terminale din magazinul on-line Vodafone sau dintr-un magazin fizic Vodafone, poți opta pentru o ofertă de prelungire a contractului pe 24 de luni atunci când dai precomanda în unul din cele două magazine mai sus menționate, dar nu poți face același lucru prin intermediul departamentului de retenție clienți. E un pic ciudată după părerea mea această abordare fiindcă principala activitate a Departamentului de Retenție, dacă mă întrebați pe mine, este prelungirea contractelor clienților existenți. Eu unul așa văd lucrurile. Prin urmare dacă terminalul este disponibil magazinului on-line pentru prelungire de contracte pe 24 de luni, de ce nu ar fi disponibil și pentru Departamentul de Retenție?

Bietul departament de retenție clienți, ai putea crede că e văzut ca o "oaie neagră" în cadrul lui Vodafone. :-)

Cosmin
Moderator
Postări: 468
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Pentru ca este vorba despre un departament de loializare, pentru precomenzi nu sunt stabilite momentan reducerile. Asadar, daca doresti sa iti achizitionezi un telefon care nu a fost momentan lansat, precum spuneau si colegii, ai la indemana cele doua alternative: fie in magazinul online, fie intr-unul dintre magazinele noastre.

Pe de alta parte, poti astepta ca acest model sa fie lansat, iar ulterior poti vorbi cu colegii din retentie.

Madalina
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

[ Editat ]

Mă scuzați vă rog, dar în mintea mea de inginer contextul prezent nu prea are sens.

Deci magazinul Vodafone on-line și magazinele Vodafone fizice au deja stabilite prețurile cu discount în cazul prelungirii contractelor pe 2 ani pentru un telefon ce nu a fost lansat încă de Vodafone România, dar departamentul de loializare al lui Vodafone nu are stabilite prețurile cu discount în cazul prelungirii contractelor pe 2 ani cu același telefon "nelansat" încă.

Cu mintea mea de inginer bănuiesc că de fapt nu s-a stabilit încă mărimea discount-ului acordat de departamentul de loializare de la caz la caz. Dar să am pardon, treaba asta nu ar trebui să depindă de faptul că telefonul a fost lansat sau nu de către Vodafone România. Nu e ca și când după data lansării de către Vodafone România pentru loializare s-ar aplica un discount mai mare decât cel ce putea fi aplicat înainte de lansare. Sincer, nu are sens așa ceva. 

Probabil că de vină este formația mea de inginer, care este incompatibilă cu formația de promotor vânzări sau vânzător.
Mă rog, acum facem teorie aici și am divagat de la subiectul inițial al acestui fir de discuție.

Cosmin
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Și știți ce ar fi de tot râsul?
Ar fi de tot râsul ca după ce se lansează oficial terminalul și la Vodafone România, și nu va mai fi disponibil doar cu precomandă, discount-ul pe care-l va putea aplica departamentul de fidelizare să fie fix același cu cel pe care-l aplica magazinul on-line sau magazinele fizice Vodafone.

Cosmin
Moderator
Postări: 468
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Cosmin, ai reusit sa iti achizitionezi acest telefon? Este ok acum?

Madalina
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Re: Ce s-a intamplat cu pretul lui Samsung Galaxy S9 Plus?

Da, l-am achiziționat acum o lună și ceva, mulțumesc.
Cosmin