Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎28-09-2018
0

Deblocare S7 Edge schimbat prin asigurare

Buna ziua,

 

Am o problema si am nevoie de a contacta vodafone prin email, cel mai probabil.

Am un S7 Edge, luat la abonament, cu asigurare inclusa, pe care l-am schimbat aproximativ acum o luna.

Acum sunt plecat din tara (si nu ma voi intoarce pentru urmatorii 2 ani) asa ca am nevoie urgenta de o alternativa pentru deblocarea telefonului, decat clasicul "vino in magazin" Emoticon fericit . Cred ca e destul de decent trimiterea codului prin email, fara a fi nevoie sa vin in magazin. Plus ca din ce stiam, telefoanele nu ar mai fi trebuit sa fie blocate, de fapt, cand sunt cumparate???

 

Nu pot suna din Malaezia la vodafone Romania pentru ca as plati pentru Roaming probabil mai mult decat telefonul pana reusesc sa rezolv situatia.

 

Multumesc anticipat pentru ajutor / raspunsuri.

 

Ciprian.

Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Re: Deblocare S7 Edge schimbat prin asigurare

Salutare!

Prin ce modalitate a fost achizitionat telefonul? A fost cumparat la liber sau impreuna cu un abonament? Aceste lucruri sunt importante pentru a sti daca deblocarea este gratuita sau nu: https://www.vodafone.ro/libs/documents/digital_asset/v080064.pdf.

De asemenea, avem nevoie sa ne trimiti la adresa de mail socialmedia_ro@vodafone.com o copie a facturii de achizitie in care sa se vada codul IMEI al telefonului, numarul tau de telefon si toate aceste detalii, iar noi te vom ajuta in cel mai scurt timp.

Flavius

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎28-09-2018
0

Re: Deblocare S7 Edge schimbat prin asigurare

Salutare!

 

Multumesc mult pentru raspunsul rapid!

Telefonul care a fost inlocuit a fost cumparat impreuna cu un abonament.

 

Nu cred ca voi avea cum sa trimit aceste detalii de pe factura, pentru ca nu sunt sigur ca o am cu mine in Malaezia, dar sper sa nu fie o problema prea mare intrucat nu am avut nevoie de factura nici cand am schimbat telefonul prin asigurare.

 

Voi trimite cat mai multe detalii la mailul mentionat si voi vedea acolo cum evolueaza lucrurile.

 

Multumesc inca odata!