Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎24-01-2012

Galaxy S Plus - pareri

Am un Galaxy S Plus si are pe el varianta stock de android 2.3.3. Credeti ca va primi update oficial in curand la ceva mai nou sau chiar are vreo sansa de ICS avand in vedere ca e un telefon relativ recent si potent - July 2011?

De-al casei
Postări: 69
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

Unul din cele mai ubne telefoane facute de cei de la Samsung parerea mea.

Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-01-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

[ Editat ]

Imi place telul,doar ca firmware-ul 2.3.3 a fost un dezastru pentru ''durata bateriei'' acum folosesc firmware-ul 2.3.6 kps,si sunt multumit,plus nu am mai intampinat restaruri neasteptate.

Daca vreti un upgrade la firmware sau vreti sa stiti cum se face upgrade-ul sau vreti sa aflati noutati la tot ce tine de aplicatii si update,atunci uitativa la siteul dedicat modelului i9001 ! pe www.i9001.blogspot.com pentru incepatori si nu numai Emoticon fericit

                                                      

                                                                                             Cele bune va doresc!

Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Galaxy S Plus - pareri

Eu instaland anumite programele pe el, ma tine cam 2 zile cu folosire normala si am rom-ul original, 2.3.3-ul.

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

acelasi tel folosit la maxim,in jur de 12 ore.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-02-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

E un telefon bun, de care sunt f multumit. Daca am grija sa mai omor din taskuri, atunci ma tine 2 zile bateria.
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-04-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

Am un S PLUS achizitionat in urma cu 7 luni.

A facut probleme inca de la inceput, primeam FAILED (1/10) la mesajele de tip SMS inca din prima zi, il surprindeam cand se restarta singur fara sa fie atins si repornea fara sa ceara cod PIN, se restarta si cand nu era surprins dar imi dadeam seama pt ca patea la fel ca atunci cand l surprindeam - inainte sa se inchida aveam internetul activ iar dupa ce se aprindea nu mai puteam conecta internetul decat dupa ce il stingeam/aprindeam eu manual.

 

Am asteptat, dupa spusele unuia de la mag Vodafone, "eee, si eu am un S2 si la fel face, asa e normal", dar dupa 4 luni ma enervau de imi venea sa il dau de asfalt asa ca l-am dus la service.

Prima interventie - resoftare si test baterie (4 zile service)

A doua interventie - resoftare + acumulator schimbat + test baterie (7 zile service)

A treia interventie - inlocuit placa de baza + test baterie (14 zile service)

 

In continuare face la fel, ce-i drept, mai rar dar tot s-a stins singur in prima saptamana, s-a stins in timpul unei convorbiri si am primit si FAILED la SMS. 

La graficul Battery use, la fiecare restartare a aparatului, apare cadere de tensiune (asa cred ca se zice).

 

 

In afara de convorbiri telefonice, sms-uri si cateva aplicatii minore gen Marinetraffic, Accuweather, ce este legat de internet si mailuri, altceva nu ii fac.

 

Am atasat un printscreen cu graficul bateriei.

 

 

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎16-01-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

Buna MihaiCristea, Te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu imei-ul telefonului,numarul de telefon pentru a putea sa redirectionam problema colegilor de la service. Multumesc Horia
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎22-05-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

Buna ziua,. Aceasi problema o am si eu. Plus faptul ca sunt apelat si telefonul nu suna. Am facut probe sunandu-ma singur pe telefon si desi este deschis primesc mesajul ca nu poate fi apelat. Mentionez ca este cumparat cu abonament din reteaua Arsis. 

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎16-01-2012
0

Re: Galaxy S Plus - pareri

Buna Tectronix,


In legatura cu problema telefonului semnalata de tine, trebuie sa mergi cu acesta ,certificatul de garantie si factura la orice dealer sau reprezentat Vodafone pentru a putea fi trimis in service pentru verificari.


Multumesc
Horia