Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎19-06-2013
0
Soluţie acceptată

Garantie - Galaxy Note 10.1 2014 Edition

Salut, 

 

In urma cu o saptamana, am comandat online de la Vodafone tableta Galaxy Note 10.1 - 2014. 

Problema mea este ca a venit cu un defect iar defectul l-am constatat a fi defect in urma unei discutii cu un reprezentant Samsung.

 

 

Ideea este urmatoare, sa spunem ca in browser-ul de web ai pagina alba, text negru, dai scroll, apare o policromie (poza, banner, orice) in acel moment ecranul isi pierde din intensitatea luminoasa - cca 5-10 procente. Testul l-am facut si cu imagini albe cu patrate rosu, albastru si verde, se intampla asta indiferent de ce culoare se aprinde (intra pe display). 

 

Am scris la Samsung (ca sa ma asigur ca-i un defect si nu ca asta-i standardul), mi-au dat 3 adrese de service in Bucuresti (ceea ce-i ideal). 

 

Intrebarea mea este cum sa ma prezint la ei cand Vodafone, asa cum m-a obisnuit, nu completeaza certificatul de garantie la trimiterea produselor? Exclus ca tableta mea care are o saptamana, sa ajunga la Regenersis. Nu am nevoie de scuzele "urme de condens" - care, apropo, pot aparea pana sa ajunga produsul la clientul final. Ca sa nu mai spun ca atunci cand a venit curierul, era o temperatura de -1 grad... in casa nu erau sub 24 (deci condens - si da, a fost lasata cca 2 ore sa ajunga la temperatura camerei). Sa nu mai vb ca la aducerea din Vietnam pana aici, sunt sigur ca a avut parte de astfel de fenomene. Deci, nu Regenersis.

 

Intrebarea este cum fac sa am acel certificat de garantie completat si sa ma ocup eu de dusul ei la garantie? Pt ca sunt aproape sigur ca service-ul unde o trimite Vodafone, o sa fie incantat sa o scoata din garantie datorita "eclipsei de acum cativa ani". Poate judec pripit dar la cate am citit pe acest forum, sunt destul de speriat, nu este un produs ieftin si sa fiu sincer, imi place (mai putin problema expusa).

 

Multumesc anticipat.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Garantie - Galaxy Note 10.1 2014 Edition

Salutare, radu_g!

Certificatul de garantie poate fi completat in orice magazin Vodafone. Am rugamintea sa mergi cu acesta in magazinul cel mai apropiat tie, iar colegii mei te vor ajuta.


Multumesc,
Roxana

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎19-06-2013
0

Re: Garantie - Galaxy Note 10.1 2014 Edition

Toate bune și frumoase, s-a remediat în 2-3 ore de stat în service.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Garantie - Galaxy Note 10.1 2014 Edition

Salut, radu_g!

Ne bucuram ca ai rezolvat situatia si cu atat mai mult cu cat ai revenit si cu confirmarea pe forum. Te mai asteptam!

Tudor

Vodafone