Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎25-01-2013
0
Soluţie acceptată

Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

[ Editat ]

Astazi tocmai am schimbat SIII mini-ul meu cumparat la sfarsitul lui februarie pentru a 3-a oara si, se pare, ca problema persista.

 

Sunt la al 4-lea dispozitiv Samsunt Galaxy SIII mini in 3 luni de cand l-am achizitionat pe primul. Toate au avut si, se pare ca si cel luat azi, toate au aceeasi problema: pentru perioade scurte (5-10-15 minute) pe parcursul zilei, in mod aleator de cateva ori pe zi, telefonul pare sa nu fie conectat la reteaua Vodafone. Desi acesta arata semnal bun sau foarte bun, in momentul in care problema se manifesta, eu nu pot apela, nu pot fi apelat si nu am acces la internet. Telefonul isi revine singur, de la sine. Sau isi mai revine dupa un restart.

 

Initial, m-am tot plimbat cu el la Regenersys vreo luna ei zicandu-mi ca totul e in regula, dupa ce l-au verificat de doua ori. In cele din urma am fost la service-ul Samsung de pe Iuliu Maniu (la Apaca). Foarte surprins am fost sa aflu ca Samsung cunoaste aceasta problema. Dupa spusele lor, problema apare doar la anumite dispozitive SIII mini si doar in reteaua Vodafone, neraportandu-se probleme in retelele Orange sau Cosmote. Mi-au schimbat dispozitivul cu unul nou (luat tot de la Vodafone). La fel, au schimbat si urmatoarele doua telefoane SIII mini in saptamanile urmatoare.

 

Apreciez ca Samsung raspunde prompt si schimba dispozitivul cu unul nou, dar o sa faca asta pe toata perioada de doi ani de garantie a telefonului?! Chiar daca o face, eu m-am cam saturat. Am nevoie de telefon asa cum ar trebui el sa functioneze. Nu ma ajuta cu nimic ca la fiecare doua-trei saptamani eu primesc un dispozitiv nou de la Samsung, din care o saptamana stau fara telefon asteptand decizia de inlocuire a dispozitivului.

 

Am facut apel si la Samsung (prin intermediul Samsung Romania de pe Iuliu Maniu din Bucuresti) si la Vodafone (sunand la *222 dar si in magazinul Vodafone din Afi Palace Cotroceni) sa gaseasca impreuna o solutie sa rezolve aceasta problema fiindca eu am nevoie de telefon asa cum ar trebui el sa functioneze. Dupa cum se comporta si acest dispozitiv SIII mini primit azi, solutia din partea Samsung sau Vodafone se lasa asteptata.

 

Daca cineva cauta sa-si achizitioneze un SIII mini de la Vodafone, si sa fie folosit in reteaua Vodafone, i-as sugera sa se gandeasca de doua ori. Sau cine stie, acel cineva poate fi norocos si sa nimereasca, dupa spusele Samsung Romania, unul din dispozitivele SIII mini care nu are problema descrisa mai sus. Din patru telefoane, in trei luni, eu nu am gasit acel SIII mini norocos.

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

Salutare Beni,

 

Ne-ar ajuta pe noi sa putem identifica lotul din care fac parte aceste telefoane si am rugamintea la tine, daca este posibil, sa ne trimiti seriile IMEI ale telefoanelor care au fost in posesia ta si care au fost inlocuite, in urma problemei descrise mai sus.

 

Multumesc,

Paul

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎25-01-2013
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

Salut Paul,

Ti-am trimis mesaj privat cu cele 4 IMEI-uri ale dispozitivelor pe care le-am avut pana acum.

Multumesc,
Beni
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎25-01-2013
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

Vineri, pe 31 mai, se pare ca au fost doua raspunsuri la postul acesta (am primit email-uri de notificare) insa nu le pot accesa chiar daca sunt logat...
Highlighted
Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

Salutare Beni,

 

Am luat legatura cu colegii mei, in ceea ce priveste problema intalnita de tine. Se pare ca acesta apartine celor de la Samsung, iar ei sunt constienti de lucrul acesta, daca au aprobat aceste inlocuiri. Este posibil ca problema sa fie rezolvata printr-un viitor update, insa pentru moment, nu exista o solutie.

 

Multumesc,

Paul

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎25-01-2013
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

[ Editat ]

Salut Paul,

 

Cei de la Samsung mi-au spus ca aceasta problema apare doar pentru utilizatorii retelei Vodafone, asa cum deja am mentionat in descrierea initiala.

 

Nu ma asteptam, sincer, ca Vodafone sau Samsung sa faca ceva util spre rezolvarea problemei, desi eu am incercat sa iau legatura sau sa fac cunoscuta aceasta problema amandurora pe mai multe cai in speranta ca unul va colabora cu celalalt si va exista o rezolvare. Dar fiecare dintre cele doua companii sta cu capul plecat, sperand ca problema se va rezolva de la sine, zicand de celalalt ca este vinovat pentru ea.

 

Ceea ce pe niciunul nu intereseaza este ca clientul este cel pasat dintr-o parte intr-alta, desi clientul nu doreste decat sa foloseasca servciile (Vodafone) si dispozitivele (Samsung) pentru banii pe care i-a platit pentru acestea. Insa, ce nu-si da seama Vodafone (si, probabil, nici nu-i intereseaza fiind doar UN client oarecare) este ca acest client s-a saturat dupa atatia ani de servicii bune (dar si mai putin bune) sa mai treaca cu vederea scapari ca aceasta si, la expirarea contractului, se va orienta spre concurenta.

Acelasi lucru il pot spune si despre Samsung. N-am detinut niciun dispozitiv Samsung pana acum, si ma indoiesc ca voi mai lua in considerare vreunul in viitor.

 

O zi buna,

Beni

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎20-11-2012
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

[ Editat ]

Aceeasi problema o am si eu...L-am dus la garantie pentru 2 probleme:1.nu mai incarca;2.PROBLEMA DIN ACEST TOPIC

Prima problema s-a rezolvat...a doua problema NU S-A REZOLVAT...

Forumul SOFTPEDIA e plin de problema asta

 

Si eu m.am saturat sa am nevoie de telefon si sa nu il pot folosi...rezolvarea?

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

Salut Beni!

 

In cazul de fata, pentru ca problema tine de telefon te indrumam sa il trimiti in service de la cel mai apropiat magazin Vodafone. Este nevoie ca acesta sa fie inspectat de catre colegii de acolo. De asemenea, te poti prezenta oricand si la un service Samsung.

 

Sa ai la tine dovada achizitiei(factura) si certificatul de garantie. Sa revii si pe forum sa ne anunti de statusul problemei tale.

Multumesc,
Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎25-01-2013
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

[ Editat ]

Salut Tudor,

 

Apreciez ca incerci sa ajuti, dar cu tot respectul citeste postul meu initial cu atentie inainte de a raspunde, ca se pare ca nu ai facut asta. Ori comentariul tau se adreseaza altui post sau altui utilizator.

 

O zi buna, Beni

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme SIII mini, Vodafone si Samsung

Salut Beni!

Am citit ca l-ai trimis o data in service. Iti recomand sa il trimiti si o a doua oara. Am rugamintea sa mentionezi colegului de la magazin orice detaliu si manifestare a telefonului pentru ca service-ul sa stie ce sa verifice. De asemenea am rugamintea sa imi trimiti si un mesaj privat cu IMEI-ul telefonului si numarul fisei de service in momentul in care il vei fi trimis.

 

Ma voi interesa de statusul verificarilor in service catre colegi.

Multumesc,
Tudor

Vodafone