Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎25-10-2013
0

Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salutare!

 

Am intampinat o problema grava cu cei de la service-ul REGENERSIS. Acum 4 saptamani am  scapat de la nivelul genunchiului telefonul (galaxy s4), pe beton. Prin urmare au aparut cateva urme pe margine cromata, in partea din dreapta jos, pe curbura telefonului. Uitandu-ma foarte atent nu era nimic de speriat.

Era in perfecta stare de functionare. La 2 zile dupa incident observ ca in partea dreapta, mai sus de linia display-ului a aparut o fisura nu mai mare de 2 mm, langa margine cromata. Precizez ca touch-ul nu era afectat. Telefonul functiona perfect.

Am luat decizia de a trimite dispozitivul in service, sa vad daca intradevar fisura a aparut din cauza loviturii sau din cauza naturala, pentru ca, un prieten are un samsung s4 identic  si dupa 5 luni a aparut o fisura pe ecanul lui tot in partea dreapta a telefonului inclusiv o parte din rama cromata avea fisura. Service-ul a semnalat aceasta problema mai departe si au luat decizia de a repara telefonul. Foarte ok as spune.

Mentionez ca fisura de pe dispozitivul meu nu are urma de atingere, lovire, etc. in zona sa.

Ajunge telefonul in service si dupa cateva zile ma suna si imi spun ca telefonul a fost sus socului mecanic si ca am pierdut garantia. dupa lungi discutii in care mi se tot raspundea diferitelor intrebari prin: "Noi nu investigam", am zis ok. Am gresit eu, platesc. Dar ma intrebam cum  de s-a fisurat (NU SPART) GORILLA GLASS GENERATIA 3.

Imi trimit telefonul inapoi, imi incarc toate aplicatiile necesare si incerc sa sun. Eu auzeam perfect interlocutorul dar el, ba. Mergea doar pe speaker. Am cautat pe net, am postat pe forumuri, am scris cateva emailuri la diferite site-uri de specialitate si am primit cateva raspunsuri:

1. Service-ul este de cea mai proasta calitate.

2.Service-ul a umblat in telefon dupa ce in prealabil au zis ca a fot un soc mecanic si am pierdut garantia, ia sa il facem pe asta bine de tot si sa ii stricam telefonul.

3. Problema de soft.

4. Problema de hardware.


Nu am umblat in telefon, il am asa cum l-am primit, dar in schimb am facut si o frumoasa sesizare la ANPC, atasand raspunsul celor de service, pentru ca e inadmisibil. TRIMIT UN TELEFON CARE ARE O FISURA,PENTRU A FI REMEDIATA, DAR IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE, SI IL PRIMESC CU ACEEASI FISURA DAR BONUS PRIMESC SI MICROFONUL DEFECT.

Astept sa primesc confirmarea de aducere a telefonului pentru o expertiza, si sa vedem ce masuri se vor lua.

Pana atunci va spun ca sunt profund dezamgit de service-ul REGENERSIS si de profesionalismul lor.

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut samsungs4,

 

Te rog sa imi oferi codul IMEI al telefonului prin mesaj privat pentru a solicita mai multe informatii service-ului.

Multumesc,
Adrian
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Am si eu o poveste interesanta cu acest minunat service.

Un prieten de-al meu a avut un Nokia Lumia 920. Intr-una din zile l-a scapat din mana (deh, se mai intampla), si aparatul s-a zgariat foarte putin in coltul dreapta jos al carcasei. Nu s-a fisurat nimic, nu s-a crapat nimic, telefonul perfect functional. Dupa cateva zile de la incident telefonul se inchide brusc si nu mai poate fi repornit. Nu reuseste nici cu hard reset, nimic. Mort complet.

Trimite telefomnul la service. Si surprize surprize, i se anuleaza garantia pe motiv de soc mecanic, si i se spune ca placa de baza s-a ars, si ca prin urmare va trebui sa suporte costurile reparatiei (aprox 80% din pretul unui aparat nou).

Prietenul meu a renuntat. Eu daca eram in locul lui mergeam pana in panzele albe si ma certam cu toata lumea.

Cum se poate una ca asta. Un soc mecanic astazi, sa duca la arderea placii de baza peste cateva zile?

Cosmin
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut cosmin_ciuc,

 

Expertiza telefoanelor este realizata sub forma unor teste efectuate de persoane abilitate in acest domeniu.

 

Am oferit aici un raspuns oficial legat de autorizarea Nokia asupra service-ului Regenersis.

Multumesc,
Adrian
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]

Sincer sa fiu, eu unul am tot vazut in cursul acestui an, multe persoane care s-au plans pe forumul Vodafone de calitatea proasta a serviciilor de service de la Regenersis. Daca erau doar cateva persoane ziceam ca poate sunt aceia carcotasi. Dar nu pot fi toti nebuni. Vorba aceea: cand iti zic mai multi ca esti beat, te duci si te culci.

Si daca ar fi vorba numai de o marca anume as mai inchide ochii. As zice ca poate ca nu au experienta necesara pentru acea marca sau acel model. Dar am observat ca dau rateu si la Nokia, si la HTC, si la Samsung.

 

Eu unul, chiar in aceste zile am o problema cu Nokia Lumia 925 al sotiei mele. Sincer, decat sa-l trimit la Regenersis, mai bine platesc costurile de expeditie si-l trimit la Nokia in Finlanda, sau in Statele Unite, daca s-ar putea. Mai ales ca problema mea e una care nu poate fi diagnosticata cu ochiul liber, trebuie sa utilizezi telefonul cateva zile ca sa reusesti sa o replici.

 

Si daca nu am alta cale de iesire, si trebuie sa-l trimit la Regenersis ca deh, traim in Romania si asta ne mananca tot timpul, as avea grija ca de fata cu angajatul Vodafone, sau Orange sau Cosmote sa fac multe poze de aproape la telefon, din toate unghiurile posibile si imposibile, ca sa pot dovedi starea in care era telefonul cand a fost predat. Nu de alta dar am citit chiar pe acest forum un caz al unei persoane care a predat telefonul pentru ca nu-l auzea interlocutorul, si dupa nu stiu cate iteratii in care i-au schimbat ba casca, ba nu mai stiu eu ce alta componenta, au reusit sa-i schimbe si microfonul, numai ca in acest proces au afectat vizibil carcasa aparatului.

 

Sau alta persoana care a predat telefonul catre Service in perfecta stare, dupa cum a si consemnat angajatul Vodafone in fisa de preluare a aparatului, si l-a primit inapoi cu ecranul vizibil zgariat in mai multe locuri. Din nou, poveste relatata pe forumul Vodafone.

 

Oare chiar nu se poate face nici un soi de control sau de investigatie asupra acestui service? Refuz sa cred ca toti angajatii Regenersis sunt neatenti, sau nu-i preocupa calitatea muncii lor. Presupun ca sunt cateva persoane si cred ca daca s-ar vrea ar putea fi identificate.

Cosmin
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Din 2004 ,de cand am luat telefoane de la operatori,nu am lasat niciunul in service. SOLUTIA mea pentru astea cu probleme...rupt in doua si aruncat la cosul de gunoi.

 In felul acesta,anulez eventualitatea experientelor neplacute,care se dovedesc tot mai evidente.


Vodafone
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Nu pe toata lumea o lasa inima sa faca manevra asta cu aparate pe care au dat sute de euro, si pentru achizitia carora au incheiat contracte pe 2 ani cu abonamente grasune. Emoticon care face cu ochiul

 

Unii or fi mai instariti si le da mana sa arunce la cos un aparat scump pe care l-au cumparat in urma cu o luna sau doua. Altii ar dori sa fie tratati cu respectul cuvenit din partea service-ului, si sa li se presteze servicii de calitate. Unde s-ar ajunge daca toata lumea ar deveni delasatoare si ar aplica sloganul "vremea trece, leafa merge, noi cu drag muncim"?

 

Daca esti platit sa faci o anumita treaba, atunci fa-o domnule cat poti de bine, si daca se poate, incearca sa te si dezvolti. Daca te duci la munca doar de sila si de nevoie, atunci mai bine ti-ai schimba serviciul, decat sa fi pacoste si pentru altii, parerea mea.

Cosmin
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Bine punctat Cosmin.

 

La cateva sute de euro date pe telefon, doar snob sa fii sa-l arunci!

Iti permiti sa rupi/ arunci telefoane doar daca-s pistoale cu apa, insa nici atunci n-ar fi logic!

De-o faci ar trebui sa iti pui un mare semn de intrebare.Emoticon fericit

Prefer sa il duc in service! Cand e vorba de telefoane, nu e loc de mandrie!

 

Ce-i drept , n-am avut de-a face( slava Domnului ) cu Regenersis! Dar am multiple experiente cu o firma ce e de domeniul trecutului acum, CIRMA.


Nu vreau sa ma dezgrop mortii, insa in urma unei "aventuri " unice, am reusit sa obtin o hartie la mana pe baza careia mi-am putut cumpara un alt smartphone de valoarea celui ce s-a tot plimabat prin service.

 

P.S.

Ce inseamna sa fii snob?

 

Snobismul este o atitudine prin care o persoană sau un grup de persoane caută să pară deasupra celorlalți. Dorind să arate că aparțin unei elite, snobii, în loc să se poarte natural, încearcă să imite purtările și limbajul unei categorii de oameni care li se pare lor superioară. Simultan snobii îi disprețuiesc pe inșii care nu fac parte din categoriile socotite superioare, inși care, prin urmare, li se par lor inferiori

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]

@cosmin_ciuc a scris:

Nu pe toata lumea o lasa inima sa faca manevra asta cu aparate pe care au dat sute de euro, si pentru achizitia carora au incheiat contracte pe 2 ani cu abonamente grasune. Emoticon care face cu ochiul

 

Unii or fi mai instariti si le da mana sa arunce la cos un aparat scump pe care l-au cumparat in urma cu o luna sau doua. Altii ar dori sa fie tratati cu respectul cuvenit din partea service-ului, si sa li se presteze servicii de calitate. Unde s-ar ajunge daca toata lumea ar deveni delasatoare si ar aplica sloganul "vremea trece, leafa merge, noi cu drag muncim"?

 

Daca esti platit sa faci o anumita treaba, atunci fa-o domnule cat poti de bine, si daca se poate, incearca sa te si dezvolti. Daca te duci la munca doar de sila si de nevoie, atunci mai bine ti-ai schimba serviciul, decat sa fi pacoste si pentru altii, parerea mea.


    Asta este unul din motive, pentru care nu cumpar telefoane mai scumpe de 1000 ron.Ma pot debarasa usor de ele in eventualitatea unor probleme..Alternativa interactionarii cu alde DOREL de Regenersis,chiar nu ma incalzeste.

 

  Teoretic asa este,dar practic,realitatea este departe(Eu am 10 ani de cand lucrez cu 1/4 profit,pentru ca  cei platiti sa faca o anumita treaba nu o fac.Nu mai vorbim de una"cat poti de bine"). Asa ca,pana constientizeaza alde DOREL 5 lei la umbra sila de sine...Doamne-ajuta! Solutia e in..mainile mele.


Vodafone
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]








@Adrian_N a scris:

 

 

Expertiza telefoanelor este realizata ..... de persoane abilitate in acest domeniu.

 

 


Deci n-are cum fi vorba de niciun Dorel!

Eu zic sa nu deviem de la subiectul topicului! Simt tente de chatuiala.

Inteleg durerea userului cu s4, e un telefon de top.

Sa-l lasam pe Adrian sa vina cu un raspuns in urma "anchetei"ce-a demarat-o.

 

Adrian va face tot ce-i sta in putinta sa rezolve aceasta problema.

 

Multumesc.

 

Help RDx

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator