Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut samsungs4,,

 

Am primit informatii privind trimiterea telefonului in service. In raportul de service este specificat faptul ca aparatul prezinta urme de soc mecanic, touch spart.

 

Urmare a verificarilor tehnice efectuate de catre specialistii unitatii service asupra telefonului marca Samsung model GT-I9505 identificat cu IMEI 3************** s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de soc mecanic, touch spart, asa cum se poate vedea si in fotografia atasata anexata la prezenta.

  Am atasat si mai jos imaginile:

 

181356S.JPG 181356S_1.JPG

 

In cazul in care nu esti de acord cu rezolutia oferita de catre service-ul Regenersis, care este autorizat de catre Samsung, telefonul poate fi trimis la unul din celelalte service-uri autorizate pentru contraexpertiza:

 

1. Samsung Customer Service Plaza, Bld. Iuliu Maniu Nr. 7, Sector 6, Bucureşti, Telefon: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

2. ELECTRONICS SUPORT DIVISION SRL, Bld. Decebal, Nr.14, Bl.S6, mezanin, Sector 3, Bucureşti, Telefon: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

3. ORSAM ROMANIA S.A., Str. Nicolae G Caramfil 52-54, Corp B7, Intrarea A, Parter , Sector 1, Bucureşti, Telefon: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

 

Garantia produsului a fost anulata in conformitate cu condiitile de acordare a garantiei stipulate de catre producator in Certificatul de Garantie, produsul putand fi reparat, la solicitarea ta, contra cost, in conditii de post garantie.

 

Informatiile de mai sus au fost specificate in raportul de service pe care ti l-am trimis prin mesaj privat.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎25-10-2013
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut.

Am primit mesajul tau, dar lucrurile astea eu le stiam.

Dar am trimit telefonul pentru a repara acea fisura, nu se poate decat contra cost. AM INTELES. Nu pot suporta pe moment costul acestei operatiuni, dar DE CE NU MAI FUNCTIONEAZA MICROFONUL??? Cand l-am trimis era in perfecta stare de functionare, pentru ca touch-ul functioneaza perfect, telefonul avand avand acea fisura departe de partea display-ului. puteai sa vorbesti la telefon. Acum nu.

Eu asta vreau sa-mi spuna cei de la service: cum de am trimis un telefon pentru o anumita problema si se intoare cu alta problema???

 

Multumesc mult.

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut,

 

Astept un raspuns in privinta acestui aspect, revin in cel mai scurt timp posibil cu detalii.

Multumesc,
Adrian
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut samsungs4,

 

Raspunsul primit a venit sub forma unei recomandari pentru trimiterea telefonului catre un service autorizat Samsung cu scopul efectuarii unei contraexpertize.

 

Poti apela la unul din service-urile mentionate mai sus:

 

1. Samsung Customer Service Plaza, Bld. Iuliu Maniu Nr. 7, Sector 6, Bucureşti, Telefon: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

2. ELECTRONICS SUPORT DIVISION SRL, Bld. Decebal, Nr.14, Bl.S6, mezanin, Sector 3, Bucureşti, Telefon: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

3. ORSAM ROMANIA S.A., Str. Nicolae G Caramfil 52-54, Corp B7, Intrarea A, Parter , Sector 1, Bucureşti, Telefon: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

 

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-10-2013
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

sal samnsung.

lasa colegu.. ca eu am trimis telefonul intreg.. si mi s-a intors spart,... si tot nu mi-l repara.

asa ca sa fi sanatos.

eu nu stiu de ce mai dau garantie .. ca oricum odata si odata tot i ti cade din mana.. in pat..

la noi nu ai nici un drept cand esti client.. ai drepturi doar cand te suna de facturi si cand ai sa le dai bani..

servicii .. ca la noi la nimeni.

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut tdutescu,

 

Am solicitat mai multe informatii despre aceasta situatie atat service-ului cat si departamentului implicat.

 

Revin in cel mai scurt timp posibil cu un raspuns.

Multumesc,
Adrian
Sfătuitor
Postări: 35
Înregistrat: ‎30-09-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]

1. Cine are bani de un telefon scump il cumpara la liber.

2. Cine are bani de un telefon scump il schimba dupa max1 an pentru ca apare unul si mai bun.

3. La service exista o lupa maaare, foarte mareee cu care se observa foarte usor daca au fost sau  nu socuri mecanice.

4. Daca scapi ceva pe jos nu expui acest lucru pe forum in vazul tuturor.

5. La service-uri merg sute de telefoane, e normal sa se mai plictiseasca lumea pe acolo si sa zica pas.

6. Daca cineva nu se incadreaza la 1 si 2 atunci ar trebui sa aiba mareee grija de produs, nu poti obliga pe cineva sa plateasca pentru neglijenta ta.

7. Exista si profesionalism dar nu pentru simplul muritor de rand, ce dumnezeu atatea pretentii?!?! suntem in RO si avem legile noastre.

8. Prin 2007 am avut si eu parte de 1 luna fara telefon de 1400ron la vremea respectiva cu toate ca le-am scris clar ce problema are, s-a rezolvat a doua tura.

9. Imi pare rau de situatie, am trecut si eu prin mainile service-ului respectiv dar m-au rezolvat intotdeauna conform asteptarilor

 

tdutescu eu nu cred, cand il trimiti semnezi un PV, cand il primesti semnezi un PV DUPA ce il verifici. 

Daca tu ai semnat si l-ai verificat ulterior imi pare rau, legal e vina ta, moral nu conteaza, e capitalism.

 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-10-2013
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

sal.

ai dreptate tu cu ceva. Cand am pedat teefonul am semnat PV ..dar cand mi s-a intors,, nu am semnat, pentru ca nu l-am ridicat. telefonul nu e scump , nu e o avere,, dar e al meu si banuiesc , ca am si eu drepturi ca oricine altu,

 

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut tdutescu,

 

Raspunsul primit cu privire la situatia semnalata de tine este urmatorul:

 

In fisa de service incheiata in magazin la preluarea telefonului pentru trimiterea la Regenersis este specificat faptul ca aparatul prezinta urme de lovituri. In urma verificarii efectuata de catre tehnicienii autorizati, acestia au anulat garantia terminalului in conformitate cu specificatiile date de producator.

Fisa de service pe care mi-ai trimis-o prin mesaj privat este cea primita in magazin. Eu ti-am oferit, tot prin mesaj privat, fisa de service care cuprinde si verificarile efectuate in service, mentionate in al doilea alineat la rubrica REGRO.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-10-2013
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

intelege ti ca eu amdus un teelfon cum am semnat pe procesul verbal de predare primire "usoare lovituri vizibile"... akm il iau spart.. o dau si dracu de treaba.. mergem mai sus daca nu
nu e problema, incercam sa vedem daca alticneva mai competent imi poate face dreptate, mie sau VDF. Multa sanatate.