Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎13-12-2013
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Ai dreptate !!!! Hai sa încercam toți care am avut probleme cu Garanții anulate sa ii dam in judecată !!!! Eu am achiziționat un Samsung Galaxy S Plus in urma cu un an jumătate . Vorbind la telefon s-a închis brusc ,fiind in garanției l-am trimis la reparat si surprizaaaaa!!!!!! Prezintă urme de lichid si s_a anulat garantiaaaaa-daca vreau sa- l repar-560 RON !!!!Dar eu nu am facut baie cu el ,nu l-am scăpat pe jos,nu a intrat in contact cu apa!!!!Pe PV de predare scrie carcasa zgariata/ margine exfoliata/carcasa exfoliata, si e normal ca l-am folosit nu era bibelou !!!! Cine imi garantează ca nu au turnat ei apa pentru a nu- l repara ????? Nu a fost desfăcut in fata mea ,așa ca .....Oricum,de luni o sa încerc sa contactez mai multe televiziuni ,ANPC si toate organele care ne pot ajuta !!!!
Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Buna dorinamol


Telefonul a fost trimis recent in service? Trimite-mi, te rog, IMEI-ul aparatului tau si voi solicita informatii colegilor nostri urmand sa revin cu detalii.

In momentul in care telefonul este receptionat la Regenersis se efectueaza o expertiza asupra telefonului conform normelor din certificatul de garantie.

Multumesc, 
Cristina

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎06-02-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

punctez si eu la acest aspect  cei de la service nu sunt cei mai profesionisti , am un galaxy express pe care l-am tot trimis in service pentru diferite probleme . lunar faceam jumate - jumate cu service-ul 2 saptamani la mine 2 saptamani la ei . dupa vre-o 6 trimiteri in service pana la urma l-au schimbat .

Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Buna Cosstyy21


Decizia de inlocuire a telefoanelor se iau exclusiv in service-ul nostru partener si de aceea au fost necesare mai multe interventii asupra aparatului.  Va asigur ca verificarile se fac in conformitate cu normele oferite de producator. 

Ne bucuram ca s-a rezolvat situatia.

O zi frumoasa!

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Am avut si eu probleme luna trecuta,cu telefon LG T385B nou,gata stricat si am trimis tot acest Service Regenersis,dar tot mai stricat,il primeam din acel service,fata de cum il trimiteam!!!!!!!!!Dar,cel mai bine,e ca m-am scapat de acel telefon,ca l-am vandut cu tot cu garantie,asa ca daca cumparatorul,o sa intampine probleme cu telefonului,trebuie sa rezolve problemele!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Mie mi au inlocuit telefonul,dar fara sa fiu contactat,asa cum era normal,asta e in Romania!!!!!!!!!

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-09-2014
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

  Buna dimineata !

 

   In primul rand vreau sa va spun ca sunt client Vodafone de 12 ani si am avut incredere ca Vodafone-ul imi va trimite telefonul la reparat la un service adevarat si nu la unii care repara pe genunchi...sau mai mult strica decat repara cum bine zis este titlul subiectului. Hai sa va povestesc si eu cum repara cei de la Regenersis telefoanele... in primul rand vreau inca de la inceput sa va dau un sfat sa NU TRIMITE TELEFONUL LA REGENERSIS caci dupa cate am citit pe net despre ei am ajuns la concluzia ca trebuie sa fii norocos sa iti repare telefonul si sa nu il strice mai rau decat l-ai trimis... dar marea problema este ca CEI DE LA VODAFONE NU FAC NIMIC in acest sens ci se spala pe maini spunand ca nu ei... ca nu mai stiu cum... dar nu noi clientii avem contract cu acest service Regenersis si nu noi trimitem telefonul la service-ul asta minune ci ei... si daca ti la clientii tai si vezi ca asta este un service de 2 lei(este plin internetul de plangeri aduse service-ului Regenersis... pacat ca am observat si eu acum si nu inainte), reziliezi contractul cu ei si alegi un service ok unde sa trimiti telefoanele clientilor tai daca te intereseaza clientii tai... dar probabil acum pe toata lumea inclusiv pe cei de la Vodafone ii intereseaza doar banii... nu cred ca ii mai intereseaza sa aiba si clientii multumiti.

   Deci sa va povestesc : in decembrie 2012 mi-am prelungit abonamentele a nu stiu cata oara si zic hai sa imi iau si eu si sotia cate un smartphone (la abonament) cadou de Mos Craciun si aleg un Samsung Galaxy SIII Mini... toate bune si frumoase pana luna trecuta cand la Samsung-ul meu a cedat bateria ca la probabil sutele de telefoane de acest fel caci nu are rost sa va mai explic in detaliu problema ca este plin internetul de aceasta problema... si decid sa trimit telefonul la reparat... vorbesc cu cei de la Vodafone de unde l-am luat si ei ma indruma sa las telefonul intr-un magazin Vodafone ca se ocupa ei... dar mai prost am fost eu caci doar puteam sa il trimit eu direct la Samsung dar asta este acum... si uite asa pe 15 august ma prezint cu telefonul in magazinul Vodafone de la Auchan Brasov...si telefonul meu trimis de Vodafone pleaca spre service-ul Regenersis pentru a fi reparat... dupa ce am asteptat mai multe zile sms-ul ca pot sa ma duc sa ridic telefonul asa cum mi-a spus baiatul de la Vodafone care mi-a facut fisa de reparatie si nimic... pe 26 august (dupa 12 zile) decid sa ma duc pana acolo sa vad nu cumva a venit telefonul meu de la reparat... si... da venise cica reparat cu placa de baza inlocuita plus bateria, resoftat plus test facut... bucuros ca a venit am vazut ca porneste nu am stat in magazin sa il testez cap coada asta ar fi insemnat sa stau acolo cateva ore... am observat ca pe certificatul de garantie desi el a stat 12 zile ei au prelungit doar cu 9 zile... dar zic lasa asa si cu cateva zile in plus sau in minus tot aia e zic eu si plec bucuros cu telefonul spre casa... Cand ajung pe seara acasa zic hai sa imi bag cartela in telefon, cardul de memorie sa imi bag iara agenda... fac toate astea si apoi hai sa dau si eu un telefon... cand surpriza mare constat ca senzorul de proximitate nu mai functiona in sensul ca daca duceam telefonul la ureche ori nu se stingea ecranul ori se stingea imediat dupa ce apelai fara sa duc telefonul la ureche si daca apuca sa se stinga ecranul nu il mai puteam aprinde nici cum doar oprind telefonu tinand mai multe secunde apasat butonul de on/off... Deci in concluzie trimit un telefon perfect functional pentru ca el mergea perfect pana sa il trimit in service doar ca cedase bateria iar cei de la Regenersis il loc sa imi dea o baterie noua se apuca ei sa imi schimbe placa de baza... de ce nu stiu... dar pot sa banuiesc ca  pentru a incasa probabil mai multi bani pentru ce servicii fac ei si normal ca este in avantajul lor sa aiba telefoane la reparat ca sa aiba de lucru... sa faca bani... A doua zi am fost la servici si nu am putut ajunge la magazin cu telefonul asa ca pe 28 august la prima ora am ajuns la magazinul Vodafone si acolo acelasi baiat la care ii povestesc ce am patit si imi spune ca ce pot sa fac este  sa trimitem iar telefonul la reparat, eu ii spun ca nu... eu vreau telefon nou sau banii inapoi pentru ca nu este posibil asa ceva... cum a fost reparat telefonul meu, cica si testat daca eu il iau mai stricat decat l-am adus... adiaca nu ne jucam de-a reparatia cu telefonul meu, eu unul nu permit asa ceva, dau niste telefoane pe la service cer acum explicatii si legate de zilele de prelungire a garantiei... sun si la Vodafone la relatii clienti, vorbesc foarte plitcos cu toata lumea, si ajung la concluzia ca trebuie sa trimit iara telefonul in service, fac si o cerere de inlocuire produs caci cica doar cei de la service trebuie sa isi dea acordul pentru a fi inlocuit produsul... si trimit telefonul in service sfatuit de cei de la Vodafone sa asteptam raspunsul service-ului...

   Ieri 02 septembrie zic hai sa verific si eu statului fisei de reparatie pe site-ul Regenersis ca au trecut cateva zile sa vad cum sta treaba si surpriza "telefonul asteapta piese", deci  normal ca nu isi vor da acordul sa imi inlocuiasca produsul si ca vor incerca sa il repare la nesfarsit ca doar nu sunt prosti trebuie sa faca si ei bani... sa traiasca pe spatele prostilor... doar ca prostii astia sunt "cetateni europeni si au drepturi".

  O sa astept cu mare interes sa vad cum decurg lucrurile... intre timp o sa imi pregatesc o reclamatie catre OPC, o sa le fac si celor de la Regenersis reclamatie catre Samsung poate le ridica autorizatia de a mai repara telefoane Samsung caci nu sunt in stare, iar celor de la Vodafone o sa le cer rezilierea contractului de abonament in baza caruia a fost achizitionat telefonul si cred ca tura asta o sa tip si o sa fac scandal caci numai asa cred ca esti bagat in seama... daca esti politicos si vorbesi frumos esti luat de prost... O sa merg pana in panzele albe... sa imi fac dreptate !

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-09-2014
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]

Buna CCristina!

Si atunci cum e posibil sa trimiti un telefon la reparat, ei cica il repara si il mai si testeaza cica si cand primesti telefonul constati ca este defect... De meseriasi ce sunt... sau au interesul de a avea cat mai multe servisari pentru a isi lua banii... si normal ca decizia de inlocuire o iau tot ei si iar normal ca nu o sa recunoasca ca sunt fraieri si ca nu stiu sa repare un telefon... adica eu vad lucrurile foarte simplu ori il repari ori nu... sau ce facem dam cu banul poate este de la asta sau poate este de la cealalta... daca esti profesionist nu faci asa ceva... dar cu siguranta cei de la Regenersis nu sunt... si asta nu o zic doar eu ci poate sutele de clienti uni care si-au facut cunoscuta problema si poate multi alti care au tacut ... si tocmai de accea Vodafone ar trebui sa ia atitudine...

Multumesc !

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut, Visy!

 

Imi prezint scuze pentru situatia pe care o intampini. Am inteles de la tine ca a fost nevoie de retrimiterea in service a telefonului. Te asteptam cu feedback in momentul in care il vei reprimi, iar daca ai nevoie de alte informatii in tot acest timp, poti contacta cu incredere colegii din echipa de chat, selectand de oriunde din site butonul Chat online, din partea dreapta a site-ului(nu si din forum). 

 

Multumesc, 
Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-09-2014
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Buna dimineata, Tudor !

Dupa cum ma si asteptam "normal" cei de la Regenersis nu au fost de acord sa imi schimbe telefonul pentru ca ei "repara tot" ce se poate repara doar daca nu se mai poate repara se inlocuieste produsul iar ei sunt atat de meseriasi incat trebuie sa le dai mai multe sanse ca nu le iese din prima. Am ridicat ieri telefonul de la Vodafone asta pentru ca m-am dus eu sa intreb daca a venit ca altfel am patit ca tura trecuta la cateva ore  dupa ce ridic telefonul primesc mesaj ca telefonul a fost trimis din service si pot sa il ridic astazi din magazin (foarte tare). Tura asta i-au mai inlocuit si ecranul LCD si bineinteles au facut  iara un upgrade de soft. Nu prea am avut de ales si a trebuit sa ridic telefonul caci se pare ca functioneaza dar am vorbit cu cei de la Samsung si daca vor mai fi probleme ii voi suna direct pe ei si telefonul nu va mai ajunge la astia de la Regenersis care atat de meseriasi sunt ca nici un certificat de garantie nu stiu sa completeze (tura asta au incurcat rubricile ... probabil ca este grea limba romana si nu poate sa citeasca). Iar cei de la OPC mi-au spus ca am gresit ca am ridicat telefonul prima data... asta este... Oricum concluzia este ca feritiva de Regenersis caci trebuie sa fi norocos sa iti repare un telefon.

Multumesc !