Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎06-02-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Treaba este simpla , Vodafone are contract (de valoare mai mica cu regenersis ) pentru repararea terminalelor mobile , iar in cazul in care ce de la regenersis nu se pricep trimit catre samsung romania (care este mai scump )

 

dupa experienta neplacuta pe care am avut-o si eu cu regenersis (Samsung Galaxy Express defect reclamat eu auzeam bine iar celalalt nu ma auze deloc )  in care timp de aproape 6 luni am plimbat telefonul intre noi 2 saptamani la mine , 2 saptamani la ei intr-un final cred ca sau plictisit sa tot plateasca curierul si l-au schimbat (probabil ca si-au dat seama ca or sa iasa mai ieftin asa )   ,

 

dupa parerea mea Vodafone ar trebuii sa lucreze mai mult cu service agreat de producator si nu regenersis . ( gen Samsung romania si LG romania lucreaza cu ESD Rom .

 

acum in momentul de fata am renuntat la samsung pentru un Nexus cumparat la liber ( care si acesta ia cedat ecranul dupa 11 luni de utilizare , am fost la esd si in 20/30 minute mi-au schimbat ecranul )

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Salutare, bytemaster!

Am solicitat informatii colegilor din service, iar raspunsul este urmatorul:

 

Obligativitatea service-ului este de aducere la conformitate a aparatului in parametri specificati de producator. Aparatul se poate inlocui daca service-ul confirma defectul reclamat de client si nu il poate aduce la conformitate prin lipsa pieselor oferite de producator.

De asemenea, clientul poate sa apeleze call center-ul  Samsung pentru o a doua opinie. (TEL: 08008 SAMSUNG (08008 7267864) - apel GRATUIT)

 

 

Multumesc,
Roxana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎24-11-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

 

Ce se intampla in situatia in care cei din service sunt incompetenti sau nu au dotarea necesara si nu pot replica problemele acuzate de clienti?

 

Sau mai direct spus: Cum hotarati cine minte? Un Dorel care nu se semneaza pe procesul verbal de reparatie, care nu isi asuma absolut nicio raspundere pentru "reparatia" sau "diagnoza" efectuata sau un client vechi cu care nu ati avut niciodata probleme, care v-a cumparat multe servicii si produse si la prima experienta cu service-ul e facut mincinos in fata?

 

O companie serioasa si orientata spre clienti ar trebui sa rezolve problema intern, sa isi spele rufele in interior, iar clientului sa ii rezolvati imediat problema. Vedeti apoi cum rezolvati cu service-ul sau cu producatorul, insa clientul trebuie sa fie mereu multumit ca altfel pleaca de la voi. Sau va da in judecata cum e in cazul meu. 

 

 

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Salut, AlexandruB!

 

Poti solicita o contra-expertiza in unul din service-urile Samsung. Daca acestia vor confirma defectul, iti vor oferi si o dispozitie prin care service-ul nostru sa ia masuri in urma acesteia.

Te astept cu noutati in urma contactarii service-ului Samsung, poti sa le localizezi aici http://www.samsung.com/ro/support/servicelocation

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎02-10-2014
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Dar contra-expertiza la centrul service Samsung cine o plateste?

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎24-11-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

"Salut, AlexandruB!

 Poti solicita o contra-expertiza in unul din service-urile Samsung. Daca acestia vor confirma defectul, iti vor oferi si o dispozitie prin care service-ul nostru sa ia masuri in urma acesteia.

Te astept cu noutati in urma contactarii service-ului Samsung, poti sa le localizezi aici http://www.samsung.com/ro/support/servicelocation
Tudor"

 

Buna seara dl Tudor!

 

Daca ati mai trecut prin instanta atunci stiti ca o contraexpertiza va fi efectuata la cererea judecatorului. Eu nu ma mai grabesc, au fost facute mai multe greseli grosolane pe parcursul evolutiei incidentului, am cazul foarte bine documentat, iar pentru atitudinea cu care am fost tratat de colegii dvs, compania Vodafone va fi taxata pe masura (sa va spun onorariul pe ora al avocatei care ma reprezinta?). O sa lasam avocatii sa faca ce stiu ei mai bine. Am avut litigii cu dezvoltatori imobiliari pentru sume foarte mari si am castiga, insa pentru mine e o premiera sa pornesc aceasta actiune de la un lucru minor precum un telefon mobil. Nu mai suntem acum 10 ani sa inghitim ca pelicanii orice ni se transmite si sa nu stim cum trebuie citit un contract. E timpul sa intelegeti ca au si clientii dvs niste drepturi, nu toti care trimit telefonul in service sunt niste hoti sau excroci, desi ne tratati pe toti ca si cum am fi.

 

Ca si actualizare: nu am mai fost contactat de vreunul dintre colegii dvs, nu mi s-a raspuns la mail desi am primit confirmare ca a ajuns si promiteati ca in 24ore veti reveni. 

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Salut, AlexandruB!

Contra-expertiza se poate solicita gratuit in orice service autorizat Samsung, la fel ca si reparatia telefonului, pe baza certificatului de garantie.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-01-2015
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Nici eu nu sunt multumit de cei de la regenersis

An achizitionat un telefon Samsung Galaxy Core Prime care dupa 10 zile de functionare nu a mai mers (problema cu microfonul ),l-am trimis in service ,mi-sa spus ca s-a inlocuit modul casaca difuzor.In jurul orei 13 l-am ridicat de la magazin si a functionat pana la ora 17,30 cand l-am predat la magazin cu aceeasi problema deci concluzia nu a fost reparat

Am sa refuz sa primesc acest telefon reparat si solicit inlocuirea lui cu unul nou

De data aceasta cer sa il trimita catre cei de la Samsung ca cei de la regenersis vad canu fac cea ce trebuie si pe linga asta cand i-am sunat nu am putut sa ma inteleg cu ei sub nici o forma.

Revin cu detalii sa vad ce raspuns primesc maine si cum comenteaza regenersisul problema si chiar il rog pe Dl Adrian_N sa isi spuna parerea

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Salut, DanielPirvulesu!

In cazul in care solutia oferita de service-ul Regenersis nu este cea dorita, recomandarea mea este sa apelezi la unul din celelalte service-uri autorizate Samsung.

 

Telefonul va putea fi inlocuit doar pe baza unei negatii de service, care iti poate fi oferita de Regenersis sau un alt service autorizat, in situatia in care telefonul nu poate fi adus in conditii de conformitate.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-01-2015
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

pentru cei care au probleme in garantie nu recomand regenersis ,telefonul mi-a venit asa cum l-am trimis cu acelasi defect, acum l-am trimis la esd-rom la indrumarea celor de la samsung

revin cu detalii dupa reparatie