Samsung

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-01-2015
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Asa cum am promis am revenit cu detalii ale reparatiei

Solutia esd-rom .. telefonul functioneaza normal ,posibil din caua cardului de memorie sa apara problema

preluat telefonul de la magazin si dupa o zi apare aceeasi problema folosit fara card de memorie ,telefonul functioneaza doar cu microfon exterior (casca cu fir ) iar cand scot castie microfonul lui nu functioneaza

Am cerut un raspuns la cei de la esd iar raspunsul a fost ca din cauza aplicatiilor instalate pe telefon

 

Eu consider ca nu au treaba aplicatiiile cu telefonul atata timp cat cu microfon exterior functioneaza si cu al lui nu ''deci incearca sa nu prosteasca pe fata ''

 

Astept un raspuns de la cei in masura ,mentionez ca telefonul a fost achizitionat pe 26 ian 2015

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Salut, DanielPirvulesu!

 

Informatiile oferite in raspunsul meu anterior raman valabile. Atata timp cat garantia telefonului este valabila, poti apela la oricare din celelalte service-uri autorizate Samsung.

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎22-01-2015
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

l-am trimis in service dar vi se pare normal sa mi-l trimita sasa cum l-am trimis si numai ca nu m-a facut prost  zicandu-mi ca intai nu a mers din cauza cardului de memorie si dupa aceea din cauza aplicatiilor pe care le-am instalat in telefon      mentionez inca o data ca telfonul functioneaza numai cu microfon exterior si cu al lui nu  si inca ceva am stat in asteptare aproximativ 15 minute si cand sa raspunda mi-au inchis telefonul in nas ,asta mi-au facut-o de doua ori

la ce service sa il mai trimit daca a fost la esd service samsung

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Regenersis - amatori cu autorizatie

Salut, DanielPirvulesu!

Poti apela la urmatorul service Samsung:

 

SAMSUNG Customer Service Plaza Nord
Adresa : STR. NICOLAE CARAMFIL NR. 85A , sector 1 , Bucureşti, Bucureşti, Bucureşti, -
Telefon : 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64), Apel GRATUIT

Multumesc,
Adrian
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-03-2016
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Buna ziua,
O sa scriu si eu aici situatia mea cu acest service de 2 bani.
 
Am cumparat un telefon de la Arsis, un Galaxy A5. Toate bune, a mers perfect pana cand intr-o zi, jumatate din ecran nu mai raspundea la atingere si pana a doua zi ecranul s-a innegrit putin in zona in care nu functiona nici touch-ul. In rest mergea fara probleme.  Stiind ca are garantie l-am dus inapoi la Arsis, prezentand problema. S-a facut un proces verbal de primire in care este mentionat ca telefonul nu are semne pe carcasa, s-a bifat stare nou si intact, pentru ca asa si era, mentionand probleme la display. 
Dupa 10 zile primesc telefon de la Regenersis cum ca trebuie sa platesc reparatia, ca nu se acopera pe garantie, displayul fiind afectat, din INTERIOR, nu stiu cum vine asta, in urma unor socuri. 
 
Bineinteles am refuzat aceasta rezolutie. Telefonul a fost trimis intact din toate punctele de vedere si daca displayul s-a stricat fara sa fie spart trebuie inlocuit pe garantie, asa mi se pare normal...cum sa se strice din interior din vina mea ? Doar ca l-am scos din geanta si l-am pus pe masa ? Pai atunci inseamna ca e prost construit si iar trebuie inlocuit in garantie. Din cate imi dau seama si ce-am mai citit online, la Regenersis orice defect este pus pe seama socurilor si se cer bani pentru reparatie.
 
Cei de la Arsis dau din umeri ca ei nu pot face nimic, ca ei nu pot contesta decizia service-ului si m-au lasat cu ochii in soare, fara telefon si cu banii luati dar cu abonament de 15 euro pe inca 2 ani de acum incolo. Nici macar un telefon pe perioada reparatiei nu au oferit, pe motiv ca este deja dat...cum vine asta ? Ditamai firma are un singur telefon pentru clientii cu telefonul in service ? Dezinteres si ignoranta mai mare fata de client nu am mai intalnit...magazinul este cel din Auchan Bradu Pitesti.
 
Service-ul a trimis telefonul inapoi, iar aseara, 10 martie, am mers pentru a-l recupera. La fata locului am constat ca telefonul nu se mai aprinde, display-ul este stins TOTAL deci telefonul nu mai poate fi folosit. Cand l-am predat pentru reparatie displayul se aprindea si telefonul era utilizabil, doar touch-ul in partea de jos nu raspundea la comenzi. Asa repara deci acest service...bataie de joc, au trimis inapoi aparatul mai stricat decat l-au primit.
 
 
Apreciez orice ajutor in aceasta problema.

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]

Buna ziua!

O sa scriu,si eu,aici,experienta mea cu acest service.

 Cu cateva zile inainte de 24.02.2016,in timp ce ma uitam la ecranul telefonului Samsung Galaxy Ace 4,instantaneu s-a inchis.Pur si simplu,mort.Imi luasem gandul de la el,avand in vedere ca nu ma dau in vand dupa relatia cu ideea de service.Dupa mai multe ezitari de al trimite in service,la recomandarea unei prietene(ce bine sa ai prieteni  Emoticon foarte fericit)l-am predat in magazin. pe data de 24.02.2016.Pe 01.03.2016 am primit notificare ca telefonul urmeaza sa-l ridic din magazin.Pe 02.03.2016 l-am primit la domiciliul.Pana acum s-a comportat fara probleme.Multumesc pentru aducerea la conformitate si utilizare maxima. Emoticon fericit


Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Multumim tare mult ca ai impartasit si cu noi ultima ta experienta cu service-ul partener Vodafone.

Toate cele bune!
Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-07-2014
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

[ Editat ]

Am predat magazinului Vodafone  telefonul mobil marca Samsung S7 edge in urma cu 3 saptamani, pe motiv ca display-ul nu mai functiona normal. De 17 zile a ajuns in service-ul Regenersis, iar dupa 4-5 zile am aflat  ca i-au inlocuit ecranul, bateria si l-au resoftat. Toate bune si frumoase! De aproximativ 10 zile am sunat aproape in fiecare zi pentru a intreba cand anume imi vor trimite telefonul. De fiecare data mi s-a comunicat, de catre operatorul care preia apelurile telefonice, faptul ca se va interesa si-mi va transmite motivul pentru care telefonul nu este expediat, urmand sa fiu contactat....lucru care nu s-a intamplat niciodata! Mereu am sunat si am primt acelasi raspuns: sunt inregistrate sesizari si urmeaza sa fiu contactat . Situatia este destul de neplacuta si tensionata , motiv pentru care am solicitat prin intermediul e-mail-lului un raspuns oficial cu privire la starea telefonului meu si de ce acesta nu iese din service. Pana in prezent nu s-a deranjat nimeni sa-mi raspunda. Realitati in Romania anului 2016!!! .........Rusine.

 

Edit: am sunat pentru a nu stiu cata oara la Regenersis....mi-au spus ca au expediat de mult telefonul dar s-a pierdut pe drum si asteapta raspuns de la curier...in concluzie telefonul meu a ajuns la alta persoana" din greseala". Au mai zis ca in cazul in care nu-l gasesc , imi vor trimite  un telefon nou!!

Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara

Salut, spiridonciprian!

Regretam aceasta situatie si ne pare rau pentru neplacerile cauzate! Ai primit noul telefon?

Multumesc,
Ana

Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎20-12-2017
0

Re: Service Regenersis - Mai mult strica decat repara