Sony Ericsson

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Sony Xperia L

        Buna ziua,

Am achizitionat recent un Xperia L.As vrea sa stiu cum e mai bine sa fac update: prin PC Companion sau prin mobil cu Update Center ? Update-ul este sigur? I-am mai auzit pe unii care se plangeau ca telefonul functioneaza mai prost dupa.

Cred ca nu se pierde garantia prin update oficial.

      Va multumesc.

Sfătuitor
Postări: 38
Înregistrat: ‎06-12-2012
0

Re: Sony Xperia L

Salut!

 

Eu l-am actualizat prin Update Center in prima zi cand l-am luat. In afara de faptul ca pana acum s-a restartat singur de 3 ori in 2 zile merge bine.

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Sony Xperia L

Salut iahim_ed,

 

Update-ul se poate efectua prin oricare din metodele mentionate de tine, iar daca este vorba de un update oficial, garantia telefonului nu va fi afectata.

 

Te rog sa imi spui daca intampini probleme dupa actualizarea sistemului de operare.

Multumesc,
Adrian
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Sony Xperia L

Buna ziua,

Am facut actualizarea pe Xperia L prin Update Center.Pe net se zice ca ea are 700 MB, dar mie mi-a tras trei sute si ceva de MB. Vad ca merge bine in afara de cateva probleme:

-nu mai face poze cu blitz; acesta se aprinde, dar pozele ies foarte intunecate;

-folosesc deblocarea ecranului prin model; dupa actualizare si dupa folosirea de cateva ori a telefonului nu mi-a mai recunoscut modelul desenat, chiar daca era corect. S-a deblocat dupa o ora de incercari. Am trecut iar la deschidere prin glisare.

 

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Sony Xperia L

Salut iahim_ed,

 

Recomandarea mea pentru remedierea situatiei intampinate este predarea telefonului intr-un magazin Vodafone pentru a fi trimis in service.

 

Pe fisa de intrare in service poti completa aspectele mentionate anterior, astfel incat tehnicienii sa efectueze o resoftare folosind ultima versiune disponibila a sistemului de operare. Nu uita sa ai la tine certificatul de garantie si factura fiscala.

Multumesc,
Adrian
Highlighted
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Sony Xperia L

Buna ziua,

E chiar asa de grav ? Pe mine deocamdata nu ma supara prea tare. Dupa cate am citit pe net sunt multe bug-uri in noul update de care se plang multi si care le-am observat si la mine. Cei de la Sony scriu ca au un nou update care sa rezolve bug-urile intalnite (daca n-or sa apara o alta armata de altele noi). O sa mai vad cum o sa functioneze in continuare.

 

Va multumesc

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Sony Xperia L

Salut, iahim_ed!

 

Daca problemele enuntate mai sus nu te impacteaza, poti folosi telefonul in continuare asa, fara trimitere in service. In momentul in care un nou update va fi disponibil il instalezi si cel mai probabil nu le vei mai experimenta.

 

Mult succes!

Tudor

Vodafone
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎06-08-2015
0

Re: Sony Xperia z

buna am o problema azi mi-am facut un abonament la voda si am lasat numarul de pe cartela dar nu pot trimite mesaje..am cautat la centrul sms si am observat ca trebuie modificat si nu pot sa modific ce pot face sa schimb acel numar de la 4000 la 6000 ??

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Sony Xperia z

[ Editat ]

Salut, Mady95!

 

Poti intra, te rog, in functia de apelare din telefon si sa formezi *#*#4636#*#* 


Se va deschide automat un meniu ascuns cu setari suplimentare. Aici alegi Phone information si cauta SMSC. Incearca sa adaugi aici centrul de mesaje corect pentru abonament si anume +40722004000

 

Poti reveni cu confirmare, te rog?

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎17-09-2015
0

Sony Xperia L

Buna ziua,

 

Unde pot face o sesizare scrisa.

Am achizitionat soni xperia L in urma cu aproape 2 ani in urma unor documentari si aprecieri pozitive la acest model.

La nici un an de la achizitionare au aparut probleme la sistemul de operare. L-am dus la reparat, fiind in garantie si o perioada nu am mai avut probleme, insa la inceputul lunii august a acestui an l-am dus din nou la reparat, deoarece au aparut de ceva vreme iar probleme. In ce au constat?  Se misca lent, nu-l auzeam clar pe cel cu care vorbeam, ecranul se bloca si nu puteam sa raspund la tel sau sa apelez pe cineva, se incalzea foarte tare dupa numai cateva minute de folosire si se incalzea foarte rau chiar si atunci cand nu il foloseam. Dupa 2 saptamani, am reintrat in posesia telefonului si pe certificatul de garantie scria reinstalare soft. Deci aceeasi problema ca si prima data cand l-am dus la reparat.

La o saptamana dupa ce l-am luat de la reparat, au aparut problemele. Aceleasi pe care le-am enumerat mai sus, insa din cauza programului incarcat, am ajuns cu el la reprezentanta din Slobozia in urma cu 3 saptamani. L-am predat in stare buna angajatilor, in sensul ca nu avea nici o zgarietura etc. Saptamana trecuta, printr-un mesaj, sunt anuntata ca pot sa-mi ridic telefonul. Am mers la reprezentanta, am vazut ca fusese reinstalat soft-ul, insa nu se impunea inlocuirea aparatului. Din ce cauza? Habar nu aveam pentru ca nici angajatii de la magazit nu  stiau. Insa in momentul in care angajata a scos telefonul din ambalaj, am observat ca telefonul nu e in regula, in sensul ca avea o dunga destul de groasa de parca intrase apa in el. Am refuzat sa-l primesc si angajata, dupa ce s-a convins ca am dreptate si a mai cerut parerea la doi colegi, mi-a spus ca telefonul va fi trimis cu propunere de schimbare la Bucuresti si ca a doua zi sa trec sa mi se dea un nou aparat. Zis si facut... Ma prezint a doua zi la magazit si surpriza. Telefonul meu nu fusese trimis, ci urma sa fie trimis si mi s-a sugerat sa trec peste doua zile. Tot din cauza programului incarcat nu am putut sa ajung la magazit in ziua stabilita, ci m-am prezentat azi-dimineata la magazin, unde am aflat cu stupoare ca sunt luata de fraiera, in sensul ca nu au un raspuns pentru mine si sa mai astept pana in momentul in care ma vor suna ei. Ceea ce m-a scos din sarite a fost faptul ca angajatul de la magazin a verificat in calculator situatia mea, i-a spus ceva la ureche colegei aflat langa el, aratand catre ecran, dupa care mi-a spus ca trebuie sa dea un telefon si a plecat, ceea ce mi-a dat de gandit. La intoarcere, mi-a spus pe un ton rastit sa astept telefon de la ei, apoi mi-a intors spatele. Mi s-a reprosat ca nu intelege de ce sunt atat de nerabdatoare, avand in vedere ca mi s-a dat un telefon in pe toata perioada in care telefonul meu se afla la reparat. I-am spus angajatului ca nu este in masura sa-mi ceara socoteala, avand in vedere, ca din vina lor nu ma pot folosi de un bun al meu.

Am luat legatura cu un consultat vodafone la *222, caruia i-am relatat toata tarasenia si faptul ca nu inteleg comportamentul companiei fata de mine, avand in vedere ca sunt clientul lor de cand au aparut pe piata sub diferite denumiri si ca mi-am onorat toate obligatiile contractuale, nefiind niciodata debitoare.

I-am spus consultantului, ca avand in vedere intarzierea, faptul ca timp de 3 saptamani nu m-am putut folosi de un bun al meu pentru care am platit un pret, ca doresc un alt model, superior celui pe care il am si ca sunt dispusa sa dau diferenta ramasa dupa ce mi se scade pretul platit pentru modelul achizitionat. A ramas sa ma contacteze in cursul zile de azi, insa pana la ora 16:00 nu am fost contactata, asa ca am fost nevoita sa apelez din nou serviciul *222, iar consultantul cu care am discutat, imi spune ca sunt libera sa-mi aleg alt operator in cazul in care sunt nemultumita de serviciile oferite de vodafone. Am ramas uimita de solutia data de angajatul companiei Vodafone, in loc sa faca tot posibilul sa ma pastreze ca client.

Se pare ca, compania are numai drepturi, nu si obligatii.

Doresc ca aceasta sesizare sa ajunga la o persoana din conducerea companiei si sa fiu contactata pentru lamurirea situatiei.

Multumesc

Anca Ion