Vodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-05-2016
0

Re: Vodafone Smart Ultra 7

[ Editat ]

Salutare tuturor... Dețin acest device de 3luni de zile, doar ca o luna a stat la service... Care e problema? Asta este: Cel standby sau Așteptare celula consuma bateria.... Cei de la service au înlocuit bateria de fiecare data, dar nu ea este problema!!! Ce sa fac? Cum sa obțin alt device la schimb? Sau cum sa renunț la abonament? Vreo idee? Mulțumesc

Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-08-2017
0

Re: Vodafone Smart Ultra 7

solicita inlocuirea acestuia in temei legal.

1. aceeasi defectiune reclamata in interval de 3 luni=se inlocuieste terminalul

2. solicita dovada conformitatii produsului, pentru ca trebuie si sunt obligati sa dovedeasca conformitatea produsului=lipsa conformitatii sau a dovezii acesteia, returnare produs si automat si suma achitata sau in caz pret zero la contract nou, contractul poate fi denuntat unilateral pentru faptul ca telefonul si contractul sunt asociate si in temei legal sunt obligati ca la solicitarea ta sa se rezilieze contractul, fara penalitati, returnarea produsului si trecerea numarului la dispozitia ta (prepayd sau portare) si faci alt contract cu alt telefon

3. viciile de fabricatie inlocuiesc terminalul sau se returneaza banii in interval de 2 ani (la unii chiar 3 sau 4 ani) la data constatarii defectiunii. pagina de net cu datele produsului publicate la data achizitiei (chiar daca o sterge sau o modifica, sunt obligati sa aibe o copie securizata a paginii) are valoare contractuala, lipsa paginii de la acel moment este pedepsita conform legii penale privind raspandirea de informatii false sau ascunderea de informatii cu buna stiinta)

3. soliociti vodafone sa preia telefonul sa il duca ei in service si sa il ridice si sa testeze produsul inainte de returnare, ca ei sunt producatorii cand ii intrebi si doar comercianti de servicii.. cand ii tragi la raspundere, dar ceea ce nu spun este ca produsul este garantat de producator sau importator (dupa caz) si responsabil cu respectarea legii privind produsul, vanzatorul (vodafone) in solitar cu producatorul-importatorul. deasemenea, poti solicita dovada ca service-ul este autorizat de catre producator sau importator.... nu de vodafone... ca vanzatorul vodafone poate sa aibe 100 contracte de service sau service propriu... daca nu este omologat producator.. caca.. nu te incalzeste cu nimic.. doar csa isi asuma ei responsabilitatea.. adica ce spunem mai sus,, sa faca dobada ca a fost reparat corespunzator...

 

si altele